Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Aaaangst! Jeg tvangshører P4 i dag, de boner naborommet og har radioen høyt på rett utenfor døren min. Jeg lever greit med gamle sanger om igjen og takler reklame og teite innringingsinnslag uten for høyt blodtrykk, men nå lanserte de Tone Damli Aaberge som gjest. Tror jeg må fram med Zen, nå er grensa nådd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører bare på NRK1 jeg. Liker jeg ikke det de sender der, så har jeg cd-plater. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig flink til å bruke Spotify en stund, for søs hadde nemlig den reklamefrie versjonen en stund. Nå har hun ikke det lenger... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører ikke så mye må radio, det går i P2 om morgenen og ellers litt P1 og P2 om hverandre, avhengig av program. Og NRK Gull med Richard Herrmann.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NRK gull har mye bra, men jeg får ikke det på jobben. Nettradio funker ikke her. :sukk:

Det er fordi du skal jobbe når du er på jobb... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du skal jobbe når du er på jobb... :fnise:

Ærlig talt... holder det ikke at jeg er der? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Bibelstripp på Allsång med godt synkroniserte korister og en skjørtekant enkelte av elevene ville vært stolt av (de samme elevene som fikk noen velmente tips om kleskode på muntlig eksamen)... Jeg kommer ikke over at vi skal til Stockholm i juli og ikke tenkte på å være der en Allsångdag :sur:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...