Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det Norske Teatret setter opp Brødrene Løvehjerte - eller Brørne Løvehjarte, som det heter der i gården - til høsten :hjerte: Den så jeg da jeg var liten (hvilket teater kan det ha vært, tro :klo: ) - Katla var skikkelig skummel, med røyk og lysende øyne. Kanskje det er på tide å introdusere den for neste generasjon også...

Emil Johnsen skal spille Kavring, tredje "barne"rollen hans på få år. Noen er i ferd med å skape seg en nisje... Og Jon Bleiklie Devik som Mattias - skal ikke han egentlig være i bestefar-alder...? :fnise: *spent på det kostymet*

Du får meg alltid til å ville bruke penger.... Minste jente her har akkurat hørt historien for første gang, høytlesing av lærer under lesekampanje oå skolen, avsluttet med å se filmen. Hun vil nok gjerne se den på teater.

Skrevet

Når twitter plutselig foreslår at jeg skal følge en fjern bekjent har som venn på facebook, men ikke har noen felles følgere med twitter, da blir jeg litt paranoid...

Skrevet

Du får meg alltid til å ville bruke penger....

:nigo::ler:

Dere får ta dere en høsthelg i Oslo, med både Brødrene Løvehjerte og Skjønnheten og udyret - da er vel tittelen verdens beste mamma sikret for en stund ;)

Skrevet

En uke til påskeferien - og ytterligere to dager til avreise Køben :danser: Mellom her og der venter det fem kulturelle planer av ymse slag, har en mistanke om at uka vil gå unna :ler:

• Liker 1
Skrevet

Så heldig du er som skal til København.

Jeg har aldri vært der, men har så lyst til å komme meg dit.

Eeeen dag....

Men, god tur til deg!!

:vinke:

Skrevet

Jeg har vært der flere ganger før, men nå er det litt lenge siden sist, så det er godt å få gjort noe med det :ler:

Skrevet

Gleder meg til teater om en uke! :)

Ha en strålende helg!

Skrevet

Det er den tiden på året igjen - klart for første episode av Inför Eurovision Song Contest :hoppe:

Skrevet

Jeg savner Thomas i år også! :grine:

Skrevet

Svenskene igang?

Skrevet

Estland stiller med musikalsangerinne - da må man vel kunne håpe at hun kan synge rent. På promovideoen har de lagt metallisk lys på stemmen hennes, så deter ikke så lett å gjette hvordan det vil høres ut på scenen.

Skrevet

Svenskene igang?

Jepp :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Armenia er visstnok blant favorittene i år. Det er noe litt uforløst over den, strykerne vil og vil og de prøver så hardt, men de kommer aldri helt fram.

Skrevet

Herlig danseinnslag. :danser:

Skrevet (endret)

Belgia har en mann med stor stemme og en litt dramatisk ballade - vi vet jo alle hva det gjør med meg. Selv om teksten blir litt i overkant - Mother, you are my guiding light...

Jag tror han enda bor hemma hos sin mamma, kommenterer en i det svenske panelet - og man skal ikke se bort fra at hun har et poeng :hoho:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

To bakelåter? :klo:

Latvias heter Cake to bake :fnise: Men han er jo så søøøt - langt hår, stort skjerf, gitar og naivistisk gladlåt. Litt corny, men på en positiv måte - med fare for sukkeroverdose...

Endret av Daria
Skrevet

Herlig danseinnslag. :danser:

Mye lekker dansing i MGP-historien :ler: Og her kommer mer - Gina G husker man jo, med hennes fraværende kjole, som Aftenposten skrev... :fnise:

:hoho:

Han så jo litt sånn ut... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...