Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her i Stripedyrland brukes kun led-lys. Alt som kan medføre brennende pels er utelukket her i huset... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under dagens hendelser på facebook står det "Assistert befruktning kl 18". Det hele foregår på Litteraturhuset... :fnise:

Skrevet

Under dagens hendelser på facebook står det "Assistert befruktning kl 18". Det hele foregår på Litteraturhuset... :fnise:

:sjokkert:

:daane:

Skrevet

-Se, jeg har iPad! Jeg kan se på film på toget! Helt uten ørepropper eller hensyn til mine medpassasjerer!

:sinna:

*næret Anne fra Bjørkely-fantasier om å knuse padden over hodet hans*

Skrevet

Forøvrig en riktig god morgen til alle :fnise:

Kan meddele at jeg droppet Litteraturhuset i går, men facebook påsto hele kvelden at "Assistert befruktning pågår nå"... :ler:

Skrevet

-Se, jeg har iPad! Jeg kan se på film på toget! Helt uten ørepropper eller hensyn til mine medpassasjerer!

Har vært borti samme fantasier - dog opplevd på fly (slo meg plutselig at fly trolig er mitt mest brukte transportmiddel innen "kollektivtrafikk" de senere år :sjenert: )

Kan meddele at jeg droppet Litteraturhuset i går, men facebook påsto hele kvelden at "Assistert befruktning pågår nå"... :ler:

Droppet du?

Jammen!

Jeg har jo gledet meg SÅ til fullt referat! :opplyser:

Skrevet

Har vært borti samme fantasier - dog opplevd på fly (slo meg plutselig at fly trolig er mitt mest brukte transportmiddel innen "kollektivtrafikk" de senere år :sjenert: )

Flyfille! :fnise:

Her er selvfølgelig tog milevis foran alt annet, men både buss, trikk og t-bane har et greit overtak på fly. Fly slår drosje, dog - og båt.

Droppet du?

Jammen!

Jeg har jo gledet meg SÅ til fullt referat! :opplyser:

:rulle:

Skrevet

Blant bygdas ungdom her er det musikk på mobiltelefoner som er den store farsotten. Øreplugger kan man da ikke bruke når man skal spille på full guffe for sine kamerater... Og ja, det er mer enn en gang at det har eksplodert for en eller annen morgentrøtt pendler...

Filler'n. Jeg gledet meg også til referat i dag... *skuffet*

Skrevet (endret)

Det er heldigvis lite skoleungdom på toget så tidlig, men har vært borti mye rart der også. Jentegjenger som skal synge med, for eksempel... :rolleyes: Samtidig har jeg en litt høyere toleransegrense når det gjelder ungdom enn voksne - med tenåringer har jeg ikke de samme forventningene til vanlig folkeskikk og forståelse for sine omgivelser.

Endret av Daria
Skrevet

Det er ganske mye ungdom med bussene her morgen og ettermiddag. Alle som går på videregående må pendle ut av bygda. Og noen ganger kan støynivået bli relativt ekstremt... Men det er veldig avhengig hvem av ungdommene som er med bussen. De fleste er nærmest bevisstløse av trøtthet på vei til skolen... Og det er ikke jeg som eksploderer når støynivået blir for høyt. Det er helst middelaldrende menn med stresskoffert det... :fnise:

I grunnen lærer man mangt og mye om mennesker ved å reise kollektivt. Jeg synes det er interessant å sitte på bussen og observere mine medpassasjerer. :jepp:

Skrevet

I grunnen lærer man mangt og mye om mennesker ved å reise kollektivt. Jeg synes det er interessant å sitte på bussen og observere mine medpassasjerer. :jepp:

Jeg lærer at andre mennesker er en uting om morgenen :fnise:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Jeg som gledet meg til å bli "tante" igjen.... :jolie:

Skrevet

Mord er eneste mulighet i sånne tilfeller. Det samme gjelder folk som bare MÅ snakke høyt.

Skrevet

En god lærdom. Andre burde også lære av det og holde seg hjemme til jeg har blitt i godt humør.....

Skrevet (endret)

Det Norske Teatret setter opp Brødrene Løvehjerte - eller Brørne Løvehjarte, som det heter der i gården - til høsten :hjerte: Den så jeg da jeg var liten (hvilket teater kan det ha vært, tro :klo: ) - Katla var skikkelig skummel, med røyk og lysende øyne. Kanskje det er på tide å introdusere den for neste generasjon også...

Emil Johnsen skal spille Kavring, tredje "barne"rollen hans på få år. Noen er i ferd med å skape seg en nisje... Og Jon Bleiklie Devik som Mattias - skal ikke han egentlig være i bestefar-alder...? :fnise: *spent på det kostymet*

Endret av Daria
Skrevet

Jeg som gledet meg til å bli "tante" igjen.... :jolie:

Og å måtte gå i operaen og ut og spise og reise på ferie alene...?

En god lærdom. Andre burde også lære av det og holde seg hjemme til jeg har blitt i godt humør.....

:hoho:

Verden hadde vært så mye bedre om folk tok litt mer hensyn til mine behov :jepp:

Skrevet

Du måtte selvfølgelig skaffet vikar... Duh!!!!

Skrevet

Opera- og ferie-vikar eller barnepass-vikar? Førstnevnte ville jeg tro du foretrakk å velge selv...

Skrevet

Det Norske Teatret setter opp Brødrene Løvehjerte - eller Brørne Løvehjarte, som det heter der i gården - til høsten :hjerte: Den så jeg da jeg var liten (hvilket teater kan det ha vært, tro :klo: ) - Katla var skikkelig skummel, med røyk og lysende øyne. Kanskje det er på tide å introdusere den for neste generasjon også...

Man måtte jo sjekke... National satte den opp i 86/87, det høres riktig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...