Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så klart du kan. Men ikke sikle for mye da. Det blir så ekkelt for de som kommer etter.

Men Kaprifol ligner da veldig på den du kjøpte i fjor på Ellos????

Og om det er vinterjakken (som du hadde i går) så kan vel ikke den erstattes av en bomullsjakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vattert bomullsjakke (den grønne med turkise blomster i foret), 1-10 gradersvårværjakke for være nøyaktig :fnise:

Enhver antydning om liknende klesplagg er ufint, bare så du vet det. Ellos-jakken er en sommerjakke, uten for eller vattering, denne er en varmere variant (tror jeg. Ikke helt enkelt å se på bildet, det er derfor jeg må innom og ta og føle på). Dessuten har denne blomster, det har ikke den andre...

Skrevet

Men skulle ikke Filharmonien slippe sesongprogrammet sitt i dag? *utålmodig*

Skrevet

Det er en vattert bomullsjakke (den grønne med turkise blomster i foret), 1-10 gradersvårværjakke for være nøyaktig :fnise:

Enhver antydning om liknende klesplagg er ufint, bare så du vet det. Ellos-jakken er en sommerjakke, uten for eller vattering, denne er en varmere variant (tror jeg. Ikke helt enkelt å se på bildet, det er derfor jeg må innom og ta og føle på). Dessuten har denne blomster, det har ikke den andre...

Det er jo helt klart vektige argumenter her. :fnise:

Skrevet (endret)

Nemlig!

*ignorerer fnisingen, og lar være å nevnte at likheten med den andre var noe av det første som slo meg også, tett fulgt av jeg av den grunn nok kommer til å velge en annen farge enn den lilla hvis det blir aktuelt*

Endret av Daria
Skrevet

:ler:

Dere to altså!

Skrevet

Hva? :vetikke:

Men skulle ikke Filharmonien slippe sesongprogrammet sitt i dag? *utålmodig*

Den som venter på noe godt...

...kan finne både forståelse og informasjon på twitter :fnise:

Nå er det her - og jeg har usedvanlig mange lyster hos dem i år. Abonnement, kanskje... :plystre:

Skrevet

Fant ikke så mange fristelser der. Men operaboken har kommet i dag og jeg har veldig masse lyster der. Så jeg skal nok støtte der i år. (også)

Skrevet

Ble det noe jakkekjøp på deg i går?

Skrevet

Næh - den ene var for tynn (som noen var inne på har jeg allerede et og annet i den kategorien), den andre hadde de ikke. Ikke hadde Panduro tekstilfarge i de fargene jeg var ute etter heller. Men det ble to tynne bomullsgensere og en håndfull ringer på Indiska, så helt bortkastet var jo ikke turen. Dessuten er 90-tallet tilbake på H&M - snekkershortser, bodyer, korte skjørt med og uten blomstermønser og kortkorte gensere og topper. Litt usikker på om en tidsreise tilbake til tenårene var det jeg ønsket meg, men jeg var nære på å gå i nostagi-fella...

Skrevet

Er det 90-tallet sin tid til å komme tilbake nå? :klo:

Tviler på at jeg kaster meg på trenden altså... :sjenert:

Skrevet

Jeg var bare litt statisk elektrisitet unna å pådra meg en strikkegenser av typen lange ermer og bole som slutter omtrent ved navlen, men hadde i det minste selvinnsikt nok til å ikke engang prøve snekkershortsen... Det var noe med følelsen av å vandre rett inn i tv-seriene jeg så på da jeg var 12-13 som tok litt overhånd.

Skrevet

Så det blir ikke blomstrete snekkershorts i ferien?

Skrevet

Den jeg så på hadde stjerner... :fnise: Det er fortsatt tre måneder igjen å handle ferieklær på, så man skal aldri si aldri... :plystre:

Skrevet

Den er grei. Kan jeg ha kjole så kan vel du ha shorts/bukser. :Nikke:

Skrevet

Jeg har slitt ut flere snekkershortser i min tid, både med striper og med ruter...

Skrevet

...men det er nok mulig jeg ønsker å gå for litt mer eleganse i ferien. When in Rome, do like the Romans. When in Paris - kle deg deretter...

Skrevet

Hei!

Jeg har liret av meg noe som kan være av interesse for opptil flere av de jeg mener frekventerer denne dagboken med LITT høyere frekvens enn jeg. :D

Ellers kan man vel aldri ha for mange jakker...

...eller sko...

Skrevet

...eller kjoler

garn

bøker

cardigans

Skrevet

I teorien er jeg helt enig (muligens med unntak av garnet), i praksis sliter jeg med litt mindre oppbevaringsplass enn deg... :ler:

Lirer du av deg spennende ting? *ut på leting*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...