Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det burde jo ikke ha noe å si når festivalen er. Han kan jo synge senere vel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så snør det litt igjen. Møtte kikke ut av vinduet en ekstra gang da det begynte å flagre hvite ting forbi...

Skrevet (endret)

Svensken skal synge Don José i Carmen :strix:

*skal studere programmet nøyere etter lunsj*

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Vesle finnen er tilbake i Barbereren i Sevilla også *ser fine tenorer i min framtid* :nigo: Og Carmen som ballet, og Ibsen både som opera og ballett, og Wagner, og La Traviata, og ny sjanse til å se Hoffmann, og ikke minst julekonsert :hoppe:

Jeg aner at det fort blir et besøk i måneden neste sesong også :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Og i morgen kommer Oslo-Filharmonien med sitt sesongprogram - blir vel fort et og annet der også...

Skrevet

Tenke nok du ville la deg friste av den ja :ler:

Forøvrig har jeg nå meldt meg av nyhetsbrevet til Open Air Theatre - det får være grenser for hvilke uoppnåelige fristelser man skal fylle innboksen med. Porgy & Bess og Sound of Music, for eksempel...

Skrevet

Porgy and Bess er det jo ikke lenge til du skal se da....

Skrevet

Skal det ha noe med saken å gjøre, lissom? :fnise:

Skrevet

I grunnen ikke, men det kan være en mager trøst i forhold til alle fristelsene du ikke kan få med deg. :troest:

Skrevet

Jeg har en merkelig følelse av at den trøsten muligens ikke er heelt ektefølt...

Skrevet

Jeg vil gjerne trekke tilbake alt negativt jeg på forhånd har sagt og ment om castingen av Herborg Kråkevik som Golde i Spellemann på taket - hun er veldig god i den rollen, akkurat så skarp og sarkastisk som Golde skal være.

Ja, ja, eg er fælande redd deg. Etter kveldsmaten skal eg svime av.

Skrevet

OK. Jeg vil være med en gang.

Skrevet

Du får finne en passende dato, så skal du ikke se bort fra at jeg klarer enda en visning... :fnise:

Skrevet

Det er et hull i jakken min. Det sitter et teit lite metallmerke med en litt spiss kant på baksiden av veska, jeg aner en sammenheng... Men den er ganske gammel og tynnslitt, så det var vel bare et tidsspørsmål... Det betyr at jeg kan ta turen innom Gudrun Sjödén i ettermiddag og sikle litt ekstra på denne, sant? Og denne? :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...