Daria Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9241 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Sulten Bananen min, som var ganske grønn da jeg kjøpte den på lørdag og gul og fin i dag, var helt brun og råtten inni. Jeg føler meg lurt Dessuten føler jeg at det ligger en god allegori om mennesker og utvendige og innvendige kvaliteter og sånn et sted her, men fordi det forsatt er mandag morgen (og jeg fortsatt er sulten), gidder jeg ikke lete etter den... Endret 24. mars 2014 av Daria
Skravla Skrevet 24. mars 2014 #9242 Skrevet 24. mars 2014 Det er vel noe der om at det tross alt er det indre som teller og at et vakkert ytre ikke har noe å si....
Daria Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9244 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Eller at modning kan være svært overfladisk og at skinnet kan bedra - noe jeg forsåvidt lærte av mannen på toget i dag også - hverken han eller hunden så ut til å være av typen som bedrev pjatting på offentlig sted. Og voilà - alt henger sammen. Men jeg er fortsatt sulten Endret 24. mars 2014 av Daria
Skravla Skrevet 24. mars 2014 #9245 Skrevet 24. mars 2014 Du får spise matpakken og så handle i kantinen senere i dag.....
Daria Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9246 Skrevet 24. mars 2014 Jeg tror cdon tror jeg er lettlurt - og det er ikke sikkert de tar feil... Jeg fikk en rabattkode tilsendt på mail - 100 kr i avslag på ditt neste kjøp. Mitt neste kjøp der er som alltid bare en bloggpost unna - denne gangen om en lekker Paris-bok. Dessuten trenger jeg jo en ny Brian Cox-dvd, jeg har sett alle episodene på den jeg har. Jeg går til kassen, går inn på mailen for å finne koden, og det er først da jeg oppdager den lille skriften - gjelder kjøp over kr 500. Innholdet i handlekurven min koster bare 250 kr. Jeg er jo god nok i matte til å innse at det er billigere å bare bestille det jeg hadde tenkt, uten å fylle opp handlekurven til 500 for å få avslaget, men det er jo helt sikker mer jeg trenger om jeg bare leter litt...
Daria Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9248 Skrevet 24. mars 2014 Og når jeg leste enda mer av den lille skriften gjaldt rabatten ikke for bøker. Så lettlurt er jeg ikke...
Daria Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9249 Skrevet 24. mars 2014 En gjenkjennende det-kunne-vært-meg-latter, antar jeg?
Daria Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9252 Skrevet 24. mars 2014 Brudevold er et etternavn som gir assosiasjoner til et visst KG-forum
Daria Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #9255 Skrevet 26. mars 2014 I dag lanserer operaen programmet for neste sesong Og i kveld skal jeg se Spellemann på taket - igjen
Roadrunner Skrevet 26. mars 2014 #9256 Skrevet 26. mars 2014 Det var da ikke småtteri Og så mye hopping på en onsdag...
Daria Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #9257 Skrevet 26. mars 2014 Litt virtuell hopping skal jeg alltids klare, så lenge det ikke forventes mer enn det
Daria Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #9258 Skrevet 26. mars 2014 Jamie Cullum skal spille på jazzfestivalen i Kongsberg - her burde det blitt enda mer hopping. Men det er mens vi er i Paris... Og jada, jeg ser jo at det å klage over å gå glipp av noe som helst fordi jeg på det aktuelle tidspunktet er midt i en ukes ferie i Paris ikke vil framkalle veldig mye medlidenhet. Men er man bortskjemt, så er man...
Skravla Skrevet 26. mars 2014 #9259 Skrevet 26. mars 2014 Jamie Cullum skal spille på jazzfestivalen i Kongsberg - her burde det blitt enda mer hopping. Men det er mens vi er i Paris... Og jada, jeg ser jo at det å klage over å gå glipp av noe som helst fordi jeg på det aktuelle tidspunktet er midt i en ukes ferie i Paris ikke vil framkalle veldig mye medlidenhet. Men er man bortskjemt, så er man... Kan godt sende medlidenhet jeg. Når han først kom til Norge igjen så kunne han jo sjekket med deg når det passet.
Daria Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #9260 Skrevet 26. mars 2014 Ikke sant? Det må da være viktigere enn når jazzfestivalen er...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå