Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skal sies at da jeg så at de to mannlige hovedrollene i Skjønnheten og udyret skulle spilles av Hans Marius Hoff Mittet og Rein Alexander, så jeg umiddelbart for meg sistnevnte som udyret og Mittet som den kjekke og omsvermede, men åh-så-ekle-og-hjernedøde landsbysjarmøren Gaston. Det var visst omvendt...

Endret av Daria
Skrevet

Om du vil fly ned med kosteskaft så busser jeg alene. Stor pike - klarer selv.

Skrevet

Det skal sies at da jeg så at de to mannlige hovedrollene i Skjønnheten og udyret skulle spilles av Hans Marius Hoff Mittet og Rein Alexander, så jeg umiddelbart for meg sistnevnte som udyret og Mittet som den kjekke og omsvermede, men åh-så-ekle-og-hjernedøde landsbysjarmøren Gaston. Det var visst omvendt...

ÅH! Dit vil jeg.

Irriterende at vi bor så langt unna, det blir alltid en fryktelig dyr opplevelse... Jaja får se om det blir noe av.

Skrevet

Du får ta det som en husmorferie, én billig flybillett finner man alltid og gratis osfaovernatting kan alltids ordnes. Men det er kanskje et par små hjemme som bli litt snurte da...? :fnise:

Skrevet

Ååå, vil være med!

Skrevet

Det var dette med komforten igjen da - dessuten tror jeg Skravla setter pris på selskap underveis. De falske englevingene hennes tåler ikke så lange strekninger.

:hoho:

Skrevet

Ååå, vil være med!

Har du lyst, har du lov ;) Jeg er ikke helt overbevist ennå om jeg egentlig har lyst...

Skrevet (endret)

Du får ta det som en husmorferie, én billig flybillett finner man alltid og gratis osfaovernatting kan alltids ordnes. Men det er kanskje et par små hjemme som bli litt snurte da...? :fnise:

:ler: Ja jeg tror i grunn det.

Nå er ikke de to jeg har de som klager mest på at vi voksne gjør ting alene.... men om jeg hadde sagt sannheten om hva jeg skulle så hadde nok stemningen blitt veldig sår. De elsker historien om Belle og de er fan av Rein Alexander.(Ikke min skyld, jeg visste ikke at de hadde peil på hvem han var en gang)

Endret av Jerle
Skrevet

Da er det nok tryggest å ta dem med, ja :ler:

Skrevet

Avslutningslunsj for kollega som går av med pensjon denne måneden i dag. Prøver å skrive noen bevingede ord (som nærmeste kollega har jeg en følelse av at det forventes...), men det går tregt. Neida, jeg burde ikke ha begynt tidligere...

Skrevet

Du har jo helt sikkert tenkt på det før og det kalles forberedelse - så da har du jo begynt før. *kjenner seg selv på andre* :fnise:

Skrevet

Jeg tenkte jo i går :Nikke:

Skrevet

Hehe, det går nok fint, skal du se. ;)

Sørpe forkjølet. Store planer om å komme meg på jobb i dag, men siden det renner fra både nese og øyne, jeg nyser i ett sett og det "ringer" i ørene, blir jeg under dyna i dag, også. Blæh. Jeg egner meg dårlig som syyyk.

Skrevet (endret)

Spelemann på taket! :strix: Kjærlighet ved første prøveframsyning - spørsmålet blir jo hvor mange ganger jeg kan rekke å se den i vår... Starter med premieren på onsdag :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Arne Scheie! :trist: *bare bittelitt rørt*

Hopp blir jo aldri helt det samme igjen...

Skrevet

Så er man kanskje ørlite snobb når man har afternoon tea på Theatercaféen og reagerer på at de serverer posete heller enn løste i kanne... Og man har muligens lest litt mye Harry Potter i det siste når man ser på tenorsolisten under Messias og tenker at han ser ut som en ung Snape...

*søndagen i et nøtteskall*

Skrevet

Altså, jeg liker jo myke menn som ikke er redde for å vise følelser og sette ord på ting og sånt - men det blir litt i overkant når en mann sitter på toget med en liten hund på fanget og snakker babyspråk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...