Daria Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #9222 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Det skal sies at da jeg så at de to mannlige hovedrollene i Skjønnheten og udyret skulle spilles av Hans Marius Hoff Mittet og Rein Alexander, så jeg umiddelbart for meg sistnevnte som udyret og Mittet som den kjekke og omsvermede, men åh-så-ekle-og-hjernedøde landsbysjarmøren Gaston. Det var visst omvendt... Endret 19. mars 2014 av Daria
Skravla Skrevet 19. mars 2014 #9223 Skrevet 19. mars 2014 Om du vil fly ned med kosteskaft så busser jeg alene. Stor pike - klarer selv.
Jerle Skrevet 19. mars 2014 #9224 Skrevet 19. mars 2014 Det skal sies at da jeg så at de to mannlige hovedrollene i Skjønnheten og udyret skulle spilles av Hans Marius Hoff Mittet og Rein Alexander, så jeg umiddelbart for meg sistnevnte som udyret og Mittet som den kjekke og omsvermede, men åh-så-ekle-og-hjernedøde landsbysjarmøren Gaston. Det var visst omvendt... ÅH! Dit vil jeg. Irriterende at vi bor så langt unna, det blir alltid en fryktelig dyr opplevelse... Jaja får se om det blir noe av.
Daria Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #9225 Skrevet 19. mars 2014 Du får ta det som en husmorferie, én billig flybillett finner man alltid og gratis osfaovernatting kan alltids ordnes. Men det er kanskje et par små hjemme som bli litt snurte da...?
Rosalie Skrevet 19. mars 2014 #9226 Skrevet 19. mars 2014 Det skal sies at da jeg så at de to mannlige hovedrollene i Skjønnheten og udyret skulle spilles av Hans Marius Hoff Mittet og Rein Alexander, så jeg umiddelbart for meg sistnevnte som udyret og Mittet som den kjekke og omsvermede, men åh-så-ekle-og-hjernedøde landsbysjarmøren Gaston. Det var visst omvendt... Ååå, vil være med!
vimse Skrevet 19. mars 2014 #9227 Skrevet 19. mars 2014 Det var dette med komforten igjen da - dessuten tror jeg Skravla setter pris på selskap underveis. De falske englevingene hennes tåler ikke så lange strekninger.
Daria Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #9228 Skrevet 20. mars 2014 Ååå, vil være med! Har du lyst, har du lov Jeg er ikke helt overbevist ennå om jeg egentlig har lyst...
Jerle Skrevet 20. mars 2014 #9229 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Du får ta det som en husmorferie, én billig flybillett finner man alltid og gratis osfaovernatting kan alltids ordnes. Men det er kanskje et par små hjemme som bli litt snurte da...? Ja jeg tror i grunn det. Nå er ikke de to jeg har de som klager mest på at vi voksne gjør ting alene.... men om jeg hadde sagt sannheten om hva jeg skulle så hadde nok stemningen blitt veldig sår. De elsker historien om Belle og de er fan av Rein Alexander.(Ikke min skyld, jeg visste ikke at de hadde peil på hvem han var en gang) Endret 20. mars 2014 av Jerle
Daria Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #9230 Skrevet 20. mars 2014 Da er det nok tryggest å ta dem med, ja
Daria Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #9231 Skrevet 21. mars 2014 Avslutningslunsj for kollega som går av med pensjon denne måneden i dag. Prøver å skrive noen bevingede ord (som nærmeste kollega har jeg en følelse av at det forventes...), men det går tregt. Neida, jeg burde ikke ha begynt tidligere...
Skravla Skrevet 21. mars 2014 #9232 Skrevet 21. mars 2014 Du har jo helt sikkert tenkt på det før og det kalles forberedelse - så da har du jo begynt før. *kjenner seg selv på andre*
Rosalie Skrevet 21. mars 2014 #9234 Skrevet 21. mars 2014 Hehe, det går nok fint, skal du se. Sørpe forkjølet. Store planer om å komme meg på jobb i dag, men siden det renner fra både nese og øyne, jeg nyser i ett sett og det "ringer" i ørene, blir jeg under dyna i dag, også. Blæh. Jeg egner meg dårlig som syyyk.
Daria Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #9235 Skrevet 21. mars 2014 (endret) Spelemann på taket! Kjærlighet ved første prøveframsyning - spørsmålet blir jo hvor mange ganger jeg kan rekke å se den i vår... Starter med premieren på onsdag Endret 21. mars 2014 av Daria
Daria Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #9237 Skrevet 23. mars 2014 Arne Scheie! *bare bittelitt rørt* Hopp blir jo aldri helt det samme igjen...
Daria Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #9238 Skrevet 23. mars 2014 Så er man kanskje ørlite snobb når man har afternoon tea på Theatercaféen og reagerer på at de serverer posete heller enn løste i kanne... Og man har muligens lest litt mye Harry Potter i det siste når man ser på tenorsolisten under Messias og tenker at han ser ut som en ung Snape... *søndagen i et nøtteskall*
Daria Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #9239 Skrevet 23. mars 2014 Det gjelder å finne den rette lokale vinklingen: Fredrikstadavisa.no @tobbensonstrod 58m Hytteeier på Hvaler blir NATOs generalsekretær melder Aftenposten i kveld. http://ow.ly/3irrwz
Daria Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9240 Skrevet 24. mars 2014 Altså, jeg liker jo myke menn som ikke er redde for å vise følelser og sette ord på ting og sånt - men det blir litt i overkant når en mann sitter på toget med en liten hund på fanget og snakker babyspråk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå