Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt fascinert av kjolen til Elizabeth Carew - juletre, flådd barnetv-figur eller mystisk hudsykdom?

:skratte:

Skjønner jeg har gått glipp av litt av hvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så deilig at det begynner å bli lyst om morgenen :strix: Soloppgangsfarger på himmelen på vei til toget, rosa skyer over fjorden, skikkelig sollys når jeg går av toget. Det gjør tidlige morgenen litt enklere å leve med...

Skrevet

I anledning St. Patricks Day dukket det opp bilde av en Bailey's ostekake i twitterfeeden min *sikler i tastaturet* Selv nøyer jeg meg som vanlig med å marklere dagen med mine irske shamrock-øredobber (Jeg har nemlig ikke Bailey's :sukk: Tror det må bli en flaske på taxfree i påsken - gjerne den med mint :sikle: ).

Skrevet

Ja til taxfree i påsken.

Skrevet

Å handle når man er sulten, særlig i butikker med godt utvalg, er som kjent aldri lurt... Men når det er jeg ryker på er vannmelon, marinert asparges, müslibriks og gauda er det vel relativt godkjent :fnise:

Skrevet

Er vel ikke det verste å ryke på.

Høres riktig sunt ut, synes jeg.

Skrevet

Jepp. Godt jeg allerede hadde sjokolade hjemme :nigo:

Skrevet

Jepp. Godt jeg allerede hadde sjokolade hjemme :nigo:

Puh.... ble litt bekymret gitt.

Skrevet

Marinert asparges?? Hvor?? *elsker asparges*

Skrevet

Ferskvaredisken hos Ica - pakket i aluminiumsform, bare å sette rett i ovnen :sikle:

Skrevet

Dixie Chicks spiller i spektrum i kveld - jeg har lyster... Spektrum er et elendig konsertlokale, billettene er dyre og uka er mer enn full nok allerede - men jeg har lyster...

Skrevet

En dag fra eller til med planer gjør vel ikke noe. Du har jo fri lørdag?

Skrevet

Lyster bør lyttes til, synes du ikke? ;)

Skrevet

Ny facebook?

har jeg ikke merket. :klo:

Skrevet (endret)

Fornuften overstyrte lystene i går, det ble hjemmekveld med Brian Cox og Agnar Lirhus i stedet. I dag blir det derimot utekveld - med Jo Nesbø :nigo:

Ny facebook?

har jeg ikke merket. :klo:

Min er hvertfall ny :vetikke:

Endret av Daria
Skrevet

Har unngått oppdateringa på mobilen siden jeg har hørt flere som har fått problemer etterpå. Men snart må jeg vel til pers og så får det gå som det går...

*har fremdeles spisse hatter og kosteskaft på netthinna*

:fnise:

Skrevet (endret)

:heks::kosteskaft:

*overveier å ta på heksehatten når jeg kommer på besøk*

Endret av Daria
Skrevet

Det regner jeg da med, antar at du ankommer sovende på kosteskaft?

Skrevet

Det var dette med komforten igjen da - dessuten tror jeg Skravla setter pris på selskap underveis. De falske englevingene hennes tåler ikke så lange strekninger.

Skrevet

Ahh, selvfølgelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...