Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9182 Skrevet 14. mars 2014 Innboksen min avslører tre bokbestillinger til cdon på drøyt to uker. Jeg må åpenbart skjerpe meg - innboksen må ryddes oftere!
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9183 Skrevet 14. mars 2014 -Ikke Utøya-minnesmerke i vårt nabolag Jeg skjønner at det kan være blandede følelser rundt å få dette utenfor stuevinduet sitt, men dette ga meg vond smak i munnen. Det er ganske mange som blir minnet om 22. juli hver dag resten av livet på atskillig mer brutale måter...
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9184 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Denne burde ligge i postkassen min i dag - Jane Austen-inspirert bok som (i motsetning til mye annet i den avdelingen) har fått gode kritikker At det i skrivende stund er jeg som også har kjøpt 4 av de 5 de-som-kjøpte-denne-kjøpte-også-forslagene til høyre trenger vi jo ikke si så mye om... Endret 14. mars 2014 av Daria
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9185 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har sett noen stygge fall i skiflygningsbakkene etterhvert. Men aldri før har jeg sett noen falle så stygt på sletta etter å ha gjennomført et vellykket hopp at de må ut på båre - det så virkelig ikke bra ut.
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9186 Skrevet 14. mars 2014 Men altså - her sitter jeg og koser meg med Ola Salo og Babben Larsson på svt - og så dukker Hank von Helvete opp som hemmelig gjest! Radbrekke en The Ark-sang får han også lov til. Det var da unødvendig å ødelegge et godt program på den måten
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9187 Skrevet 14. mars 2014 Hadde stø kurs for senga da jeg oppdaget at nrk sender den norske MGP-finalen fra 1985, Mye snasne antrekk -ikke minst programlederen i kjole verdig nattens dronning - og en særdeles ung Bjørn Eidsvåg. Det må vel være lov å si at han tilhører dem som har kledd å bli eldre...
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9188 Skrevet 14. mars 2014 Oversize-jakker i spenstige farger, helst med paljetter og glitter, var helt klart det store i 1985...
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9189 Skrevet 14. mars 2014 Det var tydeligvis også tiden da en mann kunne bære en glitrende brosje på sin svarte smokingjakke med svært blanke slag over en ferskenfarget skjorte. Olav Stedje i duett med Mia Gundersen i blank hvit sateng, lange hansker, perler og fjærboa.
Daria Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #9190 Skrevet 14. mars 2014 Imponerende - de presenterer faktisk koret også. Og der dukket jammen en pur ung Silje Nergaard opp også - uten glitter, men med pudderrosa basker og skjørt i kjerringlengde. Hun ser igrunnen også bedre ut nå...
Daria Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #9191 Skrevet 15. mars 2014 Noen og enhver kan bli misantropisk av å oppholde seg for lenge i sentrum en lørdag... Ikke minst av alle smartingene som bare må sjekke mobilen/instagramme og dermed bråstopper på det mest praktiske steder - der fortauet i Bogstadveien er på det smaleste, for eksempel. For ikke å forglemme alle de lure stedene man kan parkere en barnevogn. Men jeg fant meg et praktisk smykkestativ på TGR og en strikket offwhite bolero på Fretex - den blir fin over en lett sommerkjole når Pariskvelden blir kjølig
Skravla Skrevet 15. mars 2014 #9192 Skrevet 15. mars 2014 Noe tilsvarende erfaring i forhold til storsenter på lørdag. Og jeg fikk ikke noe fint til Pariskvelder, men nye laken er innkjøpt.
Skravla Skrevet 15. mars 2014 #9193 Skrevet 15. mars 2014 Hadde stø kurs for senga da jeg oppdaget at nrk sender den norske MGP-finalen fra 1985, Mye snasne antrekk -ikke minst programlederen i kjole verdig nattens dronning - og en særdeles ung Bjørn Eidsvåg. Det må vel være lov å si at han tilhører dem som har kledd å bli eldre... Satte opptak på programmene jeg så jeg skal vel ha en mgp-helg snart tenker jeg.
Daria Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #9194 Skrevet 15. mars 2014 Var det i det minste fancy laken? Jeg kjøpte mine på Åhlens sist - rosa med hvite prikker Prøvde også et rutete seleskjørt i blått og brunt og en vårkåpe med gullskimmer på fretex - lystene var store, men det var dessverre ikke plaggene...
Daria Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #9195 Skrevet 15. mars 2014 Satte opptak på programmene jeg så jeg skal vel ha en mgp-helg snart tenker jeg. Jeg fikk ikke med meg noen av de andre, så om du vil ha selskap...
Skravla Skrevet 15. mars 2014 #9196 Skrevet 15. mars 2014 Jeg fikk ikke med meg noen av de andre, så om du vil ha selskap... Selskap høres fint ut.
Skravla Skrevet 15. mars 2014 #9197 Skrevet 15. mars 2014 Var det i det minste fancy laken? Jeg kjøpte mine på Åhlens sist - rosa med hvite prikker Prøvde også et rutete seleskjørt i blått og brunt og en vårkåpe med gullskimmer på fretex - lystene var store, men det var dessverre ikke plaggene... Beige jerseylaken...... så ikke akkurat fancy, men veldig nødvendig.
Daria Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #9198 Skrevet 15. mars 2014 Litt fascinert av kjolen til Elizabeth Carew - juletre, flådd barnetv-figur eller mystisk hudsykdom?
Daria Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #9199 Skrevet 15. mars 2014 Jaja, det var det. Klarer ikke mobilisere de store MGP-følelsene i år, hverken for den som vant eller de som ikke vant. Hva er det Thomas Lundin pleier å si - jag burde gå igång på det her... For all del, han synger helt greit han som vant, men jeg er et stykke unna den ekstasen jeg leser at andre tydeligvis opplever
Daria Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #9200 Skrevet 16. mars 2014 Ny facebook på en søndag morgen. Da kan man vel stålsette seg for klaging i alle kanaler - forandringer! Angst! Og om ot dager har alle vendt seg til det nye og tenker ikke over det lenger...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå