Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det evig tilbakevennende spørsmålet når vårvintersola slår til - hva skal man egentlig ha på seg? Plutselig ser det jo varmt og tørt og bart og fint ut, og lystene til å grave fram vårjakker og småsko melder seg umiddelbart. Godt man etterhvert har blitt gammel og klok av (frost)skade (samt lat - det er jo fortsatt vintertøyet som er lettest tilgjengelig), da jeg kom ut på landet var det jo minusgrader :fryser:

Dessuten la jeg meg før 22 i går - jeg kan hvis jeg vil (og det ikke er noe på tv, og boka jeg holder på meg ikke er mer spennende enn at det gikk helt greit å legge den fra seg da kapittelet var ferdig...). Jeg vil bare ikke så ofte, tydeligvis :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du pleier å ha vondt i viljen når det nærmer seg sengetid altså... :fnise:

Skrevet (endret)

Først og fremst pleier jeg å bedre ting å bruke tida på enn å sove... :ler:

Endret av Daria
Skrevet

I følge motehoroskopet mitt for våren er det treningsinspirert tøy som gjelder:

Try wearing clothes that work for any occasion. Opt for stretchy clothing and backpacks (think of the sporty trend when you get dressed). Looking stylish in a casual way will allow you to slow down and embrace that ready-for-anything feeling that is naturally you.

Naturally me. Eller ikke.

Skrevet

Oi.. i vår blir jeg et moteikon. NOT!

Men jeg har overlevd tannlegen og det er alltid fint.

Skrevet

Overleve tannlegen er en god ting, både for tenner og lommebok :Nikke:

Skrevet

Jeg var heldigere med horoskopet.

Feminin og fargen lilla! :nigo:

Skrevet

Fant La Rondine (Puccini :hjerte:) på Mezzo i ettermiddag - tenorens tårer da hans elskede forlot ham i sluttscenen så veldig våte og ekte ut. Det er innlevelse, det :hjerter:

Skrevet

Kjell Westö på Litteraturhuset - som ventet fikk jeg både leselyst og reiselyst. Helsinki :hjerte: Dessuten blir jo den finskglade språknerden i meg ekstatisk når han snakker om Helsinki-slangen som ble snakket i hans ungdom -"vi snakket svensk med finske bøyninger" *vil høre* :skya:

Skrevet

Dessuten trenger vi ikke å reise rundt på let etter et par bydeler. De har han jo bygd selv. :fnise:

Skrevet

Har du youtubet?

Søkeord Helskinki slang 1970-tallet? Næh...

Skrevet

Søkeord Helskinki slang 1970-tallet? Næh...

Plutselig sitter du der og lytter. :fnise:

Skrevet

Kanskje noen gamle finske ungdomsfilmer?

Skrevet (endret)

Ansiktsuttrykket til Helene Bøksle på 2:14. Det er helt klart noe gjenkjennbart der... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Dagens beste fødselsannonse: Den nybakte storebror som synes lillesøster er søt, men ellers helt ubrukelig :rulle:

Skrevet

Tror det er en ganske vanlig oppfatning blant storesøsken. Her har man blitt lovet en ny lekekamerat, og så kommer det bare en bylt som ikke gjør annet enn å skrike, sove og lukte vondt... :jolie::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...