Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er alltid trøtt sånn rundt kl 19 og tenker alltid, bare ungene legger seg så skal jeg tidlig i seng.... Særlig! Skjer aldri.

Jeg må nok være syk for å komme meg i seng, ikke at jeg er så sent i seng altså, men jeg drømmer jo alltid om å legge meg rundt kl 21. Det sjedde vel sist når jeg var gravid eller noe og sovnet stående, eller på do eller i dusjen.(i alle fall føltes det slik)

Jeg har for tiden dilla på serien The Crazy Ones, så da kommer jeg meg i alle fall ikke i seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det jeg hadde en mistanke om... Mao er det egentlig ingen grunn til å legge seg i høvelig tid når man heller kan sitte oppe og se freak show-program om gale mennesker som vier livet sitt til å fylle soverommet og hagen med giftslanger og tigre...

(Forøvrig er jeg litt usikker på hva det sier om meg at to av de programmene jeg ser oftest er Fatal Attraction (jmf slanger og tigre) og Flyhavarikommisjonen... Samt Bargain Hunt, men det er vel bekymringsfullt på et helt annet nivå... :fnise: ))

Det var litt av en blanding. :ler:

Bargain hunt er kjedeligere enn å se maling tørke synes jeg. :P

Skrevet

Jubiluu!

Har lydt til å se Guys and Dolls igjen. Sydenfarer 8.-15., men ellers lite planer. :blafre:

Skrevet

Setter du bagen din på tvers i midtgangen vil jeg himle med øynene mens jeg demonstrativt skritter over den - sånn er det bare. Ingen grunn til å se snurt ut.

• Liker 1
Skrevet

Setter du bagen din på tvers i midtgangen vil jeg himle med øynene mens jeg demonstrativt skritter over den - sånn er det bare. Ingen grunn til å se snurt ut.

Way to go!

Skrevet

En treningskjede driver stadig og følger og avfølger meg på twitter. Har jeg ikke fulgt tilbake første gang, kommer jeg neppe til å gjøre det tredje gang heller...

...eller fjerde... :rolleyes:

...eller femte... :filer:

Skrevet

Enkelte er enten veldig dumme eller veldig utholdende... :hoho:

Skrevet

Imponerende stort 8. marstog og Melodi Grand Prix på tre språk - lørdagen kort oppsummert...

Skrevet

Følelsen av at det er noe som ikke stemmer er alltid tilstedeværende når det er Kollensøndag og jeg ikke er i gang med å pakke kakao, boller, ekstra sokker og flagg,,, Men følget mitt måtte prioritere noe annet og jeg føler ikke for å dra opp alene i år. Dessuten ser jeg på tv at selv om det er sol her nede i sentrum er det ganske så grått der oppe.

Men en tur ut i anledning nevnte himmelkule burde man vel få til...

Skrevet

Ta deg en rusletur og nyt sola du, før du ser skirenn på TV. :jepp:

Her nytes en gråværsdag inne foran TV. Og det føles helt supert. Vi trenger nedbør, så nå kan dere få låne sola en periode. :jepp:

Skrevet

Halvtime til avreise - og litt reisefeber har meldt seg :jepp:

Kos dere i fedrelandet!

Skrevet

Definitivt mandag i dag *urk*

Skrevet

Har sagt det før - folk uten impulskontroll burde ikke ha nettilgang. Leste en bokanmeldelse i Aftenposten i går, kjente leselysten våkne og vips, en "takk for din bestilling"-mail fra cdon i innboksen... :plystre:

Skrevet (endret)

:hoho:

Endret av Skravla
Skrevet

Nå synes jeg du er unødvendig ufin...

Skrevet

Mulig jeg kan betegnes som ufin.... men det er ikke alltid mulig å styre impulsene... :nigo:

Skrevet

Slike impulser er ikke akkurat enkel å ha med å gjøre.

Skrevet

Dagens quiz fra start.no: Hva heter kaken?

Selvfølgelig fikk jeg alt riktig, man har da den viktigste kunnskapen på plass... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...