Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som om du har fått tatt igjen litt på søvnsiden da ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å sette sammen en jubileumsutstilling om Alf Prøysen og kom over denne siden. Noe blir veldig veldig feil med Prøysen på stavangersk...

Skrevet

Well I just missed my flight. I was sitting in front of the gate and my eyes started getting heavy. Then snap... It was an hour later!

Imponerende :rulle:

Skrevet (endret)

Jan Guillou slår kategorisk fast at det hadde vært bedre for oss alle om Tyskland hadde vunnet 1. verdenskrig. Inger Versaillesfred = ingen Hitler, nazisme eller Holocaust, og Tyskland ville vært en bedre, mer sivilisert og anstendig vinner. Et par oppfølgingsspørsmål kunne gjort seg...

Endret av Daria
Skrevet

Har du sett videoen som deilighetene har lagt på fb? Det er kledelig med matrosdresser altså.... :hjerter:

Skrevet

Jan Guillou slår kategorisk fast at det hadde vært bedre for oss alle om Tyskland hadde vunnet 1. verdenskrig. Inger Versaillesfred = ingen Hitler, nazisme eller Holocaust, og Tyskland ville vært en bedre, mer sivilisert og anstendig vinner. Et par oppfølgingsspørsmål kunne gjort seg...

Sånne kategoriske utsagn faller ofte på egen urimelighet... og dette er vel ikke noe unntak.

Skrevet

Har du sett videoen som deilighetene har lagt på fb? Det er kledelig med matrosdresser altså.... :hjerter:

Takk for påminnelsen *har sett nå* De er jo herlige :fnise:

Skrevet

En bushmaster er en farlig gftslange - det høres da ut som noe helt annet...?

*ser Fatal Attraction*

Skrevet

Forøvrig er jeg nå praktisk talt tom for Finland-sjokolade :grine:

Skrevet

Forøvrig er jeg nå praktisk talt tom for Finland-sjokolade :grine:

Velkommen etter.

kanskje de har god sjokolade i sør?

Ellers har jeg snufset meg gjennom brennpunkt på nrk og kjent på lystene til å torturere barnevernansatte.

Skrevet

Har ikke sett det, men har skjønt på twitter-reaksjonene at det var sterke saker...

Skrevet

Har ikke sett det, men har skjønt på twitter-reaksjonene at det var sterke saker...

Det var tøffe saker.

Men verst var kanskje svarene fra fylkesmann når hun ble konfrontert med manglende oppfølging av pålegg fra fylkesmann til tiltaket.

Skrevet

Det var tøffe saker.

Men verst var kanskje svarene fra fylkesmann når hun ble konfrontert med manglende oppfølging av pålegg fra fylkesmann til tiltaket.

Huff, ja, det var tøffe saker. Stakkars ungdommer. :trist:

Og den fylkesmannen har tydeligvis like lite ydmykhet nå som hun hadde som politiker. :frustrert: Ydmykhet var vel ikke det mest framtredende ved lederen ved institusjonen heller. Noen burde aldri hatt lov til å jobbe med barn og ungdom (eller voksne med problemer heller...) :frustrert:

Skrevet

Mandag la jeg meg 21.15 og sov 8 timer sammenhengende (jeg hadde tross alt litt Oscar-underskudd å ta igjen). Tirsdag var jeg mer opplagt enn på lange. I går var jeg ikke i seng før nærmere midnatt. :Gjesp:. Mulig det er noe i disse søvngreiene...? :vetikke:

Skrevet

:ler:

Min erfaring tilsier at i seng til høvelig tid nødvendigvis ikke betyr at man er opplagt :opplyser:

Skrevet

Det var det jeg hadde en mistanke om... Mao er det egentlig ingen grunn til å legge seg i høvelig tid når man heller kan sitte oppe og se freak show-program om gale mennesker som vier livet sitt til å fylle soverommet og hagen med giftslanger og tigre...

(Forøvrig er jeg litt usikker på hva det sier om meg at to av de programmene jeg ser oftest er Fatal Attraction (jmf slanger og tigre) og Flyhavarikommisjonen... Samt Bargain Hunt, men det er vel bekymringsfullt på et helt annet nivå... :fnise: ))

Skrevet

:ler:

Nå skal det sies at erfaringen vel også tilsier at trøttheten om mulig blir enda verre om man kommer for sent i seng... :sjenert:

Tv-vanene dine har jeg intet grunnlag for å kommentere er jeg redd, ikke mye kjennskapen til sånne programmer her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...