Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt har jeg lært at hvis jeg ikke skifter kanal på 4 timer lurer tven på om den skal slå seg av...

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet

I natt har jeg lært at hvis jeg ikke skifter kanal på 4 timer lurer tven på om den skal slå seg av...

Det er bare i innstillinger som du må skru av, var slik med min tv en gang eller selve kanal boksa var slik

Skrevet

Haha, det fant jeg også ut en sen natt en gang..

Skrevet

TV'n min blir også litt trøtt etter 4 timer uten oppmerksomhet :jepp:

Lurer på om det ikke var vintersport på gang da jeg oppdaget det.. :sjenert:

Vært ei fin natt? Og hvordan er formen nå? :klo:

Skjønner ikke du orker - jeg hadde vært fullstendig ubrukelig... :natti:

:kaffekopp:

Skrevet

Min tv har forstått at den skal stå på til jeg slår den av. Jeg kan ikke forholde meg til tv med egne meninger i forhold til hvor lang tid det skal være tv. :fnise:

Håper natten var vellykket og at du ikke blir alt for trøtt i dag.

Skrevet

*har også TV som synes fire timer på samme kanal er nok*

Skrevet

Jeg holdt på å kjøre litt for langt med toget i dag... :fnise: Men joda, relativt våken :Gjesp:

Skrevet

Bytte ut teen med litt kaffe i dag kanskje? :kaffekopp:

Skrevet

Man drikker ikke kaffe. Aldri. Noensinne.

Skrevet

:kaffekopp: <--- sterk te for å holde Daria våken

Skrevet

Drikker grønn te - helt uten koffein og andre stimulerende stoffer. Faren er nok større for at jeg utvikler ekstra dårlig humor enn at jeg sovner med hodet i tastaturet...

Skrevet

I'm ready! :jepp:

Skrevet

Når jeg overhører et par jenter snakke om innkjøp av agurker og babyolje er det tryggest å skynde seg videre...

Skrevet

Hei kjære.... du er opptatt i påsken. :hoppendeglad:

Skrevet

Når jeg overhører et par jenter snakke om innkjøp av agurker og babyolje er det tryggest å skynde seg videre...

Du kunne jo lært noe..... :plystre:

Skrevet

Tror jeg foretrekker lykkelig uvitenhet...

Hei kjære.... du er opptatt i påsken. :hoppendeglad:

:danser:

Skrevet

:Gjesp: Tror faktisk det nærmer seg leggetid...

Har sett en episode av Wonders of the Solar System med den alltid entusiastiske prof Brian Cox. Ganske fascinerende, men jeg kjenner hvordan jeg tidvis blir en nyanse eller to blondere :sjenert: Føler meg litt som Penny når Sheldon skal forklare henne noe -Sweetie, I know you think you're explaining, but you're not really... :fnise:

Skrevet (endret)

En riktig god morgen :fnise:

Var i seng litt over 21 i går og fikk mine 8 timers søvn og litt til, i tillegg til togtimen - en anelse mer våken i dag...

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...