Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er turist i byen din i dag. Ungene ville så gjerne se på slottet, mor var mer lunken. Heldigvis ble fordelingen slott på far og små, Tanum og Mammut på meg. Det eneste som er shoppet i hovedstaden er bøker. Merkelig... slikt har vi jo ikke der jeg bor. Heldigvis kjører vi :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Det så ut som om du hadde en liten tåre i øyekroken?

-Mange! Og ikke bare i øyekroken!

Emil Hegle Svendsen legger ikke skjul på at også tøffe gutter griner litt på seierspallen i OL :fnise:

Jeg synes ansiktsutrykket hans etter målpassering sa mest jeg. Snakk om tøff gutt som gråt som et barn... :rodmer:

*at Sauen måtte hente Kleenex kom heldigvis ikke på TV*

Skrevet

Du er en smule overlegen (og en anelse arrogant) når du jubler allerede på standplass etter siste skyting... :fnise:

Skrevet

Du er en smule overlegen (og en anelse arrogant) når du jubler allerede på standplass etter siste skyting... :fnise:

Var jo en RÅ stafett!

Treff på skyting og gode i sporet, kjempemorsomt! Og artig at de andre medaljevinnerne også er så glade :nigo:

Skrevet

Tror jeg vil kjenne litt på tomrom-følelse etter OL denne gangen....

Skrevet

Enda et gull - nå slipper jeg snart opp for glanspapir :fnise: Ikke at jeg fikk med meg noe da det skjedde, sånn går det når ingen tenker på å sjekke OL-programmet før man avtaler medarbeidersamtale...

Skrevet

Har du ikke tatt høyde for at vi skulle ta så mange medaljer? :klo:

Godt OL går mot slutten da, får håpe glanspapiret holder helt til mål! :jepp:
Eller kanskje man skulle håpe at Daria går tom for glanspapir? :lur:

Skrevet

Når ble kronprins Fredrik av Danmark så kjekk? *ser medaljeutdelingen*

Skrevet

Ser kunstløp jeg. *skulle ønske jeg var grasiøs*

Får vel sett medaljeseremonien i senkveld.

Skrevet

Hva er det som skjer i denne stafetten? Med Tyskland? Og Frankrike? :klo:

Skrevet

Tyskland er vel preget av dopingen.

Men stakkars Frankrike. Håper det går bra med Brunet (?). Litt skremmende når de bare faller om.

Skrevet

Innholdsrik stafett kan man si... Og unner Ukraina virkelig gullet i en tid som denne.

Skrevet

Var innom Norli i går for å kjøpe den ene boka jeg hadde lyst på på Mammutsalget i går - den hadde de selvfølgelig ikke. Da var det jo fint at de hadde ikkemammut-tilbud også, så jeg slapp å gå tomhendt... :plystre:

Skrevet

Veldig praktisk,ja. :ler:

Lommeboka mi har bedt meg om å holde meg langt unna mamuttsalget.

Enda det kløøøør i fingrene når jeg ser alle kokebøkene...

Skrevet

En treningskjede driver stadig og følger og avfølger meg på twitter. Har jeg ikke fulgt tilbake første gang, kommer jeg neppe til å gjøre det tredje gang heller...

...eller fjerde... :rolleyes:

Skrevet

Tanum hadde mammutboka jeg ville ha :nigo:

Skrevet

Har vært innom et par bokhandlere og tittet på mammut jeg også. Men fant ingenting jeg har lyst på.

Skrevet

For en gang skyld kom jeg på i tide at avslutningsseremonien i OL pleier å være dørgende kjedelig, så jeg gravde fram et konsertopptak med Gitarkameratene fra boksen i stedet. Enkelte ting kan jo ikke ses og høres for ofte - de står bak mange flotte sanger den gjengen der. Og pussig nok er alle fire representert både i cd-hylla og sangbokhylla...

Skrevet

Å se en langhåret operatenor med tung øyensminke hoppe av glede over å få synge en gammel MGP-låt i Så ska det låta er definitivt helgas tv-øyeblikk - helt herlig :fnise:

Skrevet

"Jeg var fascinert av blod og skrekkfilmer da jeg var barn. Legeyrket virket som en naturlig utvilking"

...sa akuttlegen... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...