Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tiril Eckhoff - så gøy! :hoppe::flagg: *tørker diskret et par tårer*

Og hurra for OL-dronning Daria :nigo::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Jeg har fått mail om at jeg må oppdatere min Apple-konto - det er bare å følge en link. Meg bekjent har jeg ikke engang Apple-konto, men avsenderadressen virker jo så troverdig: [email protected]

Eller ikke...

Skrevet

Hmmm... Jeg har fått mail om at jeg må oppdatere min Apple-konto - det er bare å følge en link. Meg bekjent har jeg ikke engang Apple-konto, men avsenderadressen virker jo så troverdig: [email protected]

Eller ikke...

Burde kanskje ikke sendt den rett til søppelpost. Viktig å oppdatere ikke-eksisterende applekontoer sikker.

Skrevet

Herlig å se intervju med Tiril nå.

Og DarJa er jo god da. :fnise:

Skrevet

Nå skal du henge deg opp i transkriberingsdetaljer... :tunge1::ler:

Skrevet

Noe skal man jo henge seg opp i - og det er dårlig med trær i leiligheten. :hoho:

Skrevet

Pussig hvor luksus det kan føles å kunne sove helt til kl 06 :fnise: Men det var jo masse folk på toget, er ikke vant til sånt...

Skrevet

Enkelte kunne godt vært litt mindre ivrig med å flagge sine politiske standpunkt og ærlige meninger på facebook - det er ikke alt jeg har lyst til å vite om mine kollegaer og bekjente...

Skrevet

Er tidvis helt fasinert over hva folk får seg til å legge ut på FB... Og hvor negative og påståelige folk er..? Hva skjedde med litt ydmykhet, og kanskje tenke seg om en gang eller tre før man fyrer ivei?

Skrevet

Tenke? Nå er du kravstor igjen...

Skrevet

Du vet at når du stiller for høye krav til dine medmennesker er du dømt til skuffelse.

Skrevet

Årets mammutbestilling sendt. Prioriterte Caitlin Moran foran 50 shades, gitt... :plystre:

Skrevet

PS! Har vel sjelden vært gjort et bedre laguttak.. @JrgenGraabak. Respekt!

...twitrer mannen som til sin store skuffelse ble vraket til dagens renn til fordel for nettopp Jørgen Graabak. Står litt respekt av den innstillingen og lagfølelsen også.

Skrevet

Tror jammen jeg må lage noen flere medaljer til OL-utstillingen :flagg: *leter etter mer gullpapir*

Skrevet

Jøss, det ble ikke gull på 10 000 meter til Sven Kramer - det må vel være OLs største skrell?

Skrevet

-Det så ut som om du hadde en liten tåre i øyekroken?

-Mange! Og ikke bare i øyekroken!

Emil Hegle Svendsen legger ikke skjul på at også tøffe gutter griner litt på seierspallen i OL :fnise:

Skrevet

Så det der akkurat jeg og.

Da nasjonalsangen kom måtte jeg konsentrere meg veeeldig om et blad her.

:ler:

Skrevet

Hørte et lite intervju med Ola Vigen Hattestad på radioen i stad (etter sprintseieren), og ble helt rørt av å høre på...Og da de spurte hvilken sang han ønsket å høre, kom det etter litt rørt fnising: Simply the Best. Ikke ofte jeg blir rørt av å høre den altså... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...