Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Nemlig :ler: VI reiste til Trondheim og traff Dallis og Sauen og tenorene, jeg traff jo ikke deg der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Morgen :Gjesp: Jeg skulle legge med tidlig i går, jeg skulle bare blogge litt først. Og så skulle jeg bare se litt etter en bok på Tanum, og så var jeg i seng 00.30 med tre bøker bestilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet før midnatt i går jeg... men det var like vanskelig å stå opp i dag allikevel. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah!

Jeg sovnet på sofaen i går... Halv åtte tror jeg? :klø:

Våkner noen timer senere, :tanpuss: og hopper glatt i seng og sover :nigo:

Men, det var ikke noe lett å stå opp i morges likevel... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke bøker bestilte du da? Eller, "hvem bøker" heter det vel. :fnise:

:slår: :pisk::nei::regler:

Jeg bestilte 3 dagar i Helsingfors (genialt ettersom det er akkurat det vi har...), The C word og One day.

Godt jeg fikk bestilt litt lesestoff til ferien, jeg har jo ikke noe fra før... :rolleyes:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet garn :nigo:

Og jeg har også handlet bøker... Men da fra det O'store utland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:tommelopp:

Handler stort sett bøker fra norske bokhandlere, som regel har de det jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel her var det mannen som var vanskelig... Han skulle ha en eller annen bok som han sa var gått ut av produksjon, og brukt kostet den rundt 1000??

Jeg fant den til vel 300,- så jeg kjøpte den.

Og jeg kjøper mange IT-bøker/fag, og de er som regel på engelsk og har hurtigere leveringstid fra UK, i tillegg til at det som oftest blir billigere.

Bokkilden.no holder jeg meg generelt sett langt unna... De er innmari trege, er hvertfall min erfaring.... Haugen er kjappe, men jeg bruker mye bokklubben, der får jeg hva jeg vil uten frakt. Synd Haugen innførte frakt på ting under 300,- (?), for jeg brukte de veldig mye, men gidder ikke betale frakt (om jeg ikke må). Skjønner jo at de tar betalt for frakten, og jeg ville nok gjort det selv, men når jeg kan kjøpe fraktfritt, så gjør jeg det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stort sett Tanum, etter at jeg oppdaget at som medlem i en av deres bokklubber, får jeg 10% rabatt på alt jeg kjøper :nigo: Synes de har godt utvalg og gode priser også. Bruker bokklubben noe også, synes utvalget deres av engelske bøker har blitt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelske kjøper jeg bare hos amazon.co.uk. Der finner jeg hvertfall det jeg vil ha :hjerte:

Tanum ja... Hmm.. Jeg er jo med i lydbokklubben deres, får man 10% da og?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...