Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fin start på dagen med bronse til Jansrud :jepp:

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare er han olympisk medaljør og en blid fyr, han er visst en gentleman også :fnise:

Mette Bugge @remebugg 21m

Gratulerer @Kjansrud. Glemmer ikke da du lette etter håndvesken min i en italiensk dal. Sto bak en sten.

Skrevet

:fnise: ser ut til å være en fin fyr ja...

Har forøvrig sett den serien som gikk på tv2 i forkant av OL. Der var jo han en av profilene. Og han sjarmerte ihvertfall en halvgammel sau i senk... :ler:

Skrevet

Jeg blir litt skeptisk til det medisinske støtteapparatet til arrangørene når de lar den tsjekkiske jenta som fikk en så kraftig hodesmell at hun helt tydelig var borte noen sekunder, kjøre ned resten av løypa. Får håpe og tro hun blir sendt rett til legesjekk nå, det der var stygt. Og som de har blitt kritisert for i alpinbakken også var de trege med å komme - en av de norske funksjonærene var jo først framme hos henne.

Skrevet

Det så jeg ikke. Men det høres absolutt ikke bra ut. Arrangørene hadde jo en kjempemiss i utforløypa i går. De burde lært noe av det...

Skrevet
Jeg gjør løpet som jeg har planlagt og med en bom mindre hadde jeg klart det, sier Bjørndalen til TV 2.

Jepp. Det er litt av greia med skiskyting - jo mindre man bommer, jo bedre går det...

Skrevet

Presten ville flytte dåp og gudstjeneste pga OL-stafetten.

Jeg regner meg selv som ganske sportsinteressert, og ville antagelig tenkt meg om to ganger før jeg la barnedåp til OL-ukene. Men om presten på eget initiativ tok kontakt med meg som dåpsforelder og ville flytte gudstjenesten fordi han ville se OL-sendingen tror jeg faktisk jeg hadde blitt ganske sint.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha et med brille inni...

Skrevet

Det er jo et must.

Skrevet

Selvfølgelig!

Skrevet
- Jeg legger opp om jeg får bank av Emil Jönsson i sprintfinalen i Sotsji.

...sa Petter Northug. Nå fikk han bank av Jönsson allerede i kvart'en... :filer:

Skrevet

Han skulle jo legge opp om Thomas Alsgaard slo ham i et NM-renn for noen år siden også. Så skjedde, men da var det visst ikke sånn ment likevel...

Tror jeg må sjekke et pat svenske nettaviser - de må da fryde seg hemningsløst nå? Det er dem vel undt...

Skrevet

Ikke bare svenske aviser som fryder seg.... :nigo:

Skrevet

Han kom videre på tid da, så han får ny sjanse (har mine tvil gitt, men moro å se at de andre norske gutta gjør det så bra! Og får bare krysse fingrene for at svenskene brant for mye krutt i kvarten...)

Skrevet

Han kom seg akkurat med til semi'n fordi Cologna falt...

Skrevet

Han kom videre på tid da, så han får ny sjanse (har mine tvil gitt, men moro å se at de andre norske gutta gjør det så bra! Og får bare krysse fingrene for at svenskene brant for mye krutt i kvarten...)

For min del kan svenskene godt ta Northug igjen - men gull til Hattestad :jepp:

Og der tryna Bjørgen...

Skrevet

Astrid Urenholdt Jacobsen til finalen - vinner hun i dag tror jeg de fleste griner, både her og der...

Skrevet

Er ikke det samme å følge på VG-live altså... :sukk:

*setter på radioen litt*
:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...