Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er overalt, ser alt, vet alt :nigo:

...men oversikt over lagerbeholdningen på Ikea har jeg ikke. Ikke hadde de vegghyllene jeg skulle ha, ikke hadde de kommoden jeg skulle ha. Fant en alternativ løsning på hyllene, men er fortsatt kommodeløs.

Husker at i England kalt de Ikea ganske enkelt for 'Ikkeha'. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NKOTB kommer til Oslo igjen. En del av meg tenker at konserten sist var en nostalgisk mimre-og-få-det-ut-av-systemet-engangsaffære, en annen del at det var jo fantastisk gøy sist, da...

Enig...

Skrevet

I drømmen min i natt sang Nordic Tenors Halfdan Sivertsens Æ savne dæ - på (noe som skulle være) islandsk. Hvor tar hjernen det fra? :klo: Men det var ganske fint, de kan godt gjøre det igjen :fnise:

Skrevet

Du får sende dem en mail med forslag til sang som bør inn på repertoaret. :jepp:

Skrevet

I drømmen min i natt sang Nordic Tenors Halfdan Sivertsens Æ savne dæ - på (noe som skulle være) islandsk. Hvor tar hjernen det fra? :klo: Men det var ganske fint, de kan godt gjøre det igjen :fnise:

ikke umulig at de gjør det på neste konsert om vi lover å komme dit og le.

Skrevet

Og derr! var første OL-medalje sikret - men hva?

*vente*

*vente*

*vente*

Sølv!

:hoppe:

Skrevet

ikke umulig at de gjør det på neste konsert om vi lover å komme dit og le.

Du sier noe... :ler:

Skrevet

Og derr! var første OL-medalje sikret - men hva?

*vente*

*vente*

*vente*

Sølv!

Skrevet

Ole Einar Bjørndalen :daane: Gammel mann kan åpenbart fortsatt :flagg:

Det begynner å bli litt kleint hvordan nåværende og tidligere tv2-ansatte overgår hverandre i å skryte av kanalens OL-dekning og kommentatorer - så fantastisk er det ikke. Nå ser jeg skiskytingsoppsummering hos danskene, jeg orket ikke mer av Harald Bredeli...

Skrevet

Bruno Banani.

Mitt favorittnavn så langt i OL...

Skrevet

Men nå: OL-pause til fordel for Melodifestivalen på svt...

Skrevet

Bruno Banani.

Mitt favorittnavn så langt i OL...

Høres ut som en vinnerskalle :jepp:

Skrevet

En treningskjede driver stadig og følger og avfølger meg på twitter. Har jeg ikke fulgt tilbake første gang, kommer jeg neppe til å gjøre det tredje gang heller...

Skrevet

En treningskjede driver stadig og følger og avfølger meg på twitter. Har jeg ikke fulgt tilbake første gang, kommer jeg neppe til å gjøre det tredje gang heller...

Noen som desperat prøver å gi deg et hint? :ler:

Skrevet

Jeg er særdeles god på å ignorere hint når det trengs :nigo:

Skrevet

Norsk medalje i utfor er ikke så overraskende - men til Kjetil Jansrud? Kult! :flagg:

Skrevet

Sølv er åpenbart ikke nederlag for Innerhofer. Og søte vinneren som sto med lukkede øyne foran pallen og så ut som om han ventet på at noen skulle vekke ham :fnise:

Skrevet

Fine idrettsgutter på pallen i dag ja. :strix: Og den medaljen til Kjetil er bare så herlig. Den bronsjen er god som gull bare måneder etter kneskaden...

*rørt sau - snufs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...