Daria Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #8921 Skrevet 2. februar 2014 Fly, leilighet og opera er i boks for årets sommerferie - en uke i Paris
Daria Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #8926 Skrevet 3. februar 2014 I et uoppmerksomt øyeblikk skiftet jeg kanal fra TopGear på BBC til Nasjonalgalleriet og intervju med en russisk kunstner på nrk2 mens jeg så en annen vei og avsluttet en telefonsamtale. Drt er kanskje forståelig at jeg et øyeblikk trodde russeren var en parodi...?
Daria Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #8928 Skrevet 4. februar 2014 Dagens KG-debatt - er det greit å snuse mens man står i kassa? For meg er det en opplagt man gjør det simpelthen ikke-greie - ikke fordi det er noe stort problem for meg personlig om h*n i kassa har snusleppe, men fordi det handler om profesjonalitet og vanlig oppførsel på jobb. Men alt er visst greit så lange det ikke plager noen - og om det plager noen er det deres problem, ikke den snusende ansattes. Blir som elevene jeg snakket til forleden fordi de var for høyrøstede og fikk til svar at jeg kunne jo bare lukke kontordøra hvis det plaget meg. En ny sjarmerende generasjon som vil få det festlig i voksenlivet når det stilles ordentlige krav til dem... 1
Rosalie Skrevet 4. februar 2014 #8929 Skrevet 4. februar 2014 Enig med deg, Daria. Snusing i kassa er ikke greit.
Rosalie Skrevet 4. februar 2014 #8930 Skrevet 4. februar 2014 Sotsji-OL forbyr «homofil propaganda», Oslo-OL hyrer «Norges lekreste homsekor»: http://www.osloby.no/nyheter/Sotsji-OL-forbyr-homofil-propaganda_-Oslo-OL-hyrer-Norges-lekreste-homsekor-7457080.html#.UvEEPPb4yAc
MarianneE Skrevet 4. februar 2014 #8931 Skrevet 4. februar 2014 Har sett deg "overalt" og tenkte det var på sin plass og titte innom...
MarianneE Skrevet 4. februar 2014 #8933 Skrevet 4. februar 2014 Tydeligvis. Enten det eller så henger vi begge på de "rette" plassene....
Daria Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #8934 Skrevet 5. februar 2014 Er overalt, ser alt, vet alt ...men oversikt over lagerbeholdningen på Ikea har jeg ikke. Ikke hadde de vegghyllene jeg skulle ha, ikke hadde de kommoden jeg skulle ha. Fant en alternativ løsning på hyllene, men er fortsatt kommodeløs.
Roadrunner Skrevet 6. februar 2014 #8935 Skrevet 6. februar 2014 Hvordan går det med Daria Kommodeløs? Kommer du deg gjennom dagene?
Daria Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #8936 Skrevet 6. februar 2014 OL-deltakernes drømmeforsider De har jo humor, en del av dem
Daria Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #8938 Skrevet 6. februar 2014 (endret) NKOTB kommer til Oslo igjen. En del av meg tenker at konserten sist var en nostalgisk mimre-og-få-det-ut-av-systemet-engangsaffære, en annen del at det var jo fantastisk gøy sist, da... Endret 6. februar 2014 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå