Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fly, leilighet og opera er i boks for årets sommerferie - en uke i Paris :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:danser:

Og for et hus, det i Strømsfors! :hjerte:

Skrevet

Høres ut som en herlig ferie. :jepp:

Skrevet

I et uoppmerksomt øyeblikk skiftet jeg kanal fra TopGear på BBC til Nasjonalgalleriet og intervju med en russisk kunstner på nrk2 mens jeg så en annen vei og avsluttet en telefonsamtale. Drt er kanskje forståelig at jeg et øyeblikk trodde russeren var en parodi...? :fnise:

Skrevet

Dagens KG-debatt - er det greit å snuse mens man står i kassa? For meg er det en opplagt man gjør det simpelthen ikke-greie - ikke fordi det er noe stort problem for meg personlig om h*n i kassa har snusleppe, men fordi det handler om profesjonalitet og vanlig oppførsel på jobb. Men alt er visst greit så lange det ikke plager noen - og om det plager noen er det deres problem, ikke den snusende ansattes. Blir som elevene jeg snakket til forleden fordi de var for høyrøstede og fikk til svar at jeg kunne jo bare lukke kontordøra hvis det plaget meg. En ny sjarmerende generasjon som vil få det festlig i voksenlivet når det stilles ordentlige krav til dem...

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg, Daria. Snusing i kassa er ikke greit.

Skrevet

Har sett deg "overalt" og tenkte det var på sin plass og titte innom...

Skrevet

:ler:

Er du litt over alt, Daria?

Skrevet

Tydeligvis.

Enten det eller så henger vi begge på de "rette" plassene.... :lol:

Skrevet

Er overalt, ser alt, vet alt :nigo:

...men oversikt over lagerbeholdningen på Ikea har jeg ikke. Ikke hadde de vegghyllene jeg skulle ha, ikke hadde de kommoden jeg skulle ha. Fant en alternativ løsning på hyllene, men er fortsatt kommodeløs.

Skrevet

Hvordan går det med Daria Kommodeløs? Kommer du deg gjennom dagene? :troest:

:fnise:

Skrevet

Noen var absolutt bra! :fnise:

Skrevet (endret)

NKOTB kommer til Oslo igjen. En del av meg tenker at konserten sist var en nostalgisk mimre-og-få-det-ut-av-systemet-engangsaffære, en annen del at det var jo fantastisk gøy sist, da...

Endret av Daria
Skrevet

Det blir sikkert gøy nå også.

Skrevet

Å.... NKOTB.... fjortisnostalgi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...