Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
- Pete Seeger sa at han likte seljefløyta mi, så jeg ga ham den. Hadde han sagt han likte jakka mi, hadde han fått den. Hadde han sagt han likte Jan Eggum, hadde han fått Jan Eggum.

...sa Lillebjørn Nilsen om Pete Seegers. Hva Eggum mente om saken vites ikke... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Ja det er nok plass til dere begge der. Dessuten har dere kanskje plass til å ta i mot litt KG-besøk?

Pensjonat! Skjønt, de første årene tror jeg vi kaller det dugnad - eller arbeidsleir :idesmil:

Skrevet

Lars Andreas Larsen er død. Litt vemodig, litt godt han fikk slippe nå...

Skrevet

Pensjonat! Skjønt, de første årene tror jeg vi kaller det dugnad - eller arbeidsleir :idesmil:

Kommer! :)

Skrevet

Trist, men med hans sykdom så er det godt for han og hans pårørende.

Skrevet

Det er jo ikke så mye hverken liv eller person igjen, egentlig.

Skrevet

...sa Lillebjørn Nilsen om Pete Seegers. Hva Eggum mente om saken vites ikke... :fnise:

:fnise:

Kommer en tur jeg også. :jepp:

Trist og godt på samme tid. :(

Skrevet

I kveld skal jeg se La Bohéme igjen :strix:

Skrevet

Fine musikken :strix: Fine oppsetningen :strix: Fine svensken :strix:

Ble sittende og høre på samtalen til de som satt rett bak meg i pausen - de hadde åpenbart ikke skjønt så mye. De syntes det var fint og var godt fornøyde, men jeg fikk veldig lyst til å snu meg og forklare bare litt... Moralen er: gå alltid på formidlingen først...

Og jeg vet at jeg er snobb, men ærlig talt - man tar da ikke med seg burger fra McD og spiser inne i salen før forstillingen?

Skrevet

Bokfliser. Badet er jo modent for en ansiktsløftning... :jepp: Mitt bittelille bad tåler ikke fulle vegger med så mørke og mønstrede fliser, men en bord-rad hadde gjort seg...

Skrevet

Jeg lider valgets kval... Til mitt nyoppussede soverom skal jeg blant annet ha en ny kommode. Jeg har en lav hvit fra før av, den er forsåvidt hverken spesielt pen (et strøk maling kunne nok hjulpet) eller usedvanlig rommelig og har fire smale skuffer. Min opprinnelige plan var å kjøpe en hvit til - først tenkte jeg på denne, før jeg begynte å helle mer mot denne istedet.

Så begynte jeg å tenke litt mer - det er jo alltid farlig... Ville det ikke egentlig være bedre med en litt større i stedet for to små? Og når hele soveromsmøblementet er i mørkt tre og jeg har valgt et nesten hvitt gulv nettopp på grunn av det, ville ikke en mørk kommode være bedre? Noe sånt som denne - i brunsvart?

Det blir ikke ikea-tur før til uka, så jeg kan rekke å ombestemme meg mange ganger til :fnise:

Skrevet

Jeg tror det blir den - men som sagt, ting kan fortsatt skje :fnise: Jeg får stadig nye møbleringsidéer, alle er vel når sant skal sies ikke like gode... :plystre:

Skrevet

Den mørke var fin ja, og jeg støtter det å ha en stor istedenfor 2 små.

Så får vi se hvor mange andre ideer som spretter inn hos deg før du skal på IKEA. :popcorn:

Skrevet

Jeg kan kjøre en påvirkningsrunde i helgen..... :nigo:

Skrevet

Jeg liker også ideen om en stor kommode istedetfor to små. :jepp:

Skrevet

Hva skjer i Ikea-planleggingen?

Heller mot 1 stor i stedet for 2 små jeg også, men du får gruble videre og se hva som kan passe best på soverommet :jepp:

Skrevet

I det jeg hadde bestemt meg for den lilla, hadde de den ikke lenger i min størrelse. Grønn it is :ler:

... og da jeg skulle bekrefte bestillingen var den også utsolgt :fnise: Så da ble det denne - og en tur innom butikken i Oslo i morgen hvis jeg får,ånden over meg...

Hentet pakken i dag - og da hadde de plutselig den grønne likevel. Så nå har jeg to nye Gudrun Sjödén-bluser - det var jo ikke helt meningen... :fnise:

Skrevet

Ikke helt meningen, men jeg tipper at Daria er rimelig godt fornøyd likevel... :fnise:

Skrevet

Blir vel ikke helt feil med to? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...