Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror forresten jeg drømte om deg i natt, uten at jeg husker noen detaljer...

Skrevet

Det kan jo ha vært et mareritt... :fnise:

Skrevet

Jeg i mareritt? Kan jeg ikke se for meg :opplyser:

Skrevet

Jeg sto i kassa på Kiwi på vei hjem og så kassadamen begyne å slå inn varene mine da tanken slo meg - husket jeg egentlig å legge lommeboka tilbake i jobbveska etter lørdagens utflukt til Fretex? Godt det bare var et par kvartaler hjem for å hente den - og enda bedre at det ikke var billettkontroll på toget i dag...

Skrevet

Jeg måtte inn på artikkelen om høydeforskjell - det var jo bilde av Jamie Cullum og Sophie Dahl (forøvrig med billedteksten: UNATURLIG: Menn skal være høyere enn kvinner, noe annet er unaturlig og sjeldent. Klassejournalistikk :rolleyes: ). Jeg føler denne presiseringen sier mye om hvilken tiltro Klikk og KG har til sine lesere:

Professor i evolusjonsbiologi Eivin Røskaft ved NTNU forteller klikk.no at normalforholdet mellom menn og kvinner i gjennomsnitt er rundt 15 centimeter (lengde) og 15 kilo (tyngde).

Så cm måler lengde og kg tyngde? Jeg - og de fleste andre som er ferdige med barnehagen - hadde ingen anelse... :klaske:

Skrevet

Helt utrolig hva vi kan lære av KG og klikk.no i dag :daane:

Skrevet

Så en uformell spørrerunde om KG på twitter i går... og dette er et par av svarene. Synes de stemmer temmelig bra med mitt inntrykk også.

Et sted folk ofte synser om ting istedenfor å spørre en instans/firma som har korrekt svar. Av og til riktig, av og til feil.

Vanvittig aktivitet, mest spørsmål om foreldrerollen + sykdom, ingen sensur, kommer ofte opp som "svar" i søk, ikke høy troverdighet

Skrevet

Særlig det med lav troverdighet er en fulltreffer...

Skrevet

Damn.. nå lurte du meg til å klikke meg inn på den artikkelen.

Noen har kommentert da. :P

Skrevet

Det burde jo være plass nok til oss begge...

Skrevet

Noe oppussing må vi jo regne med, men den var jo fantastisk. Og tenk på alle bruktbutikkene vi måtte besøke for å møblere. :strix:

Skrevet

Vi får starte på markedene i Paris :nigo:

Skrevet

Vi får starte på markedene i Paris :nigo:

Qui. :hoppendeglad:

Skrevet

Qui? Eller oui...? :fnise:

Skrevet

Qui? Eller oui...? :fnise:

Samma det... fransk er fransk....

Eller ikke. :fnise:

Skrevet

:ler: Ja det er nok plass til dere begge der. Dessuten har dere kanskje plass til å ta i mot litt KG-besøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...