Daria Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #8842 Skrevet 23. januar 2014 Har avlagt mitt årlige besøk hos tannlegen. Bare ros å få, som vanlig
Jerle Skrevet 23. januar 2014 #8843 Skrevet 23. januar 2014 Shit! Må bestille time hos tannlegen. *Harikkenoelystogtrorjegharetthull*
Roadrunner Skrevet 23. januar 2014 #8844 Skrevet 23. januar 2014 Tannlegen er bare hyggelig for min del også, stort sett innom og tar et par bilder, henter faktura og ønsker god helg
Daria Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #8845 Skrevet 23. januar 2014 Betalingen er gjerne den minst hyggelige delen av besøket... Fortsatt litt øm - hun går relativt brutalt til verks når hun pusser og rengjør Shit! Må bestille time hos tannlegen. *Harikkenoelystogtrorjegharetthull*
Daria Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #8846 Skrevet 23. januar 2014 Morgenstern har tro på OL-start. Har sagt det før - den mannen har en skyttsengel av de sjeldne og en kropp med stor andel gummi... Og når man snakker om OL. Disse dobbeltoalettene som har skapt sånn oppstandelse - sånne finnes da på utesteder i Oslo. Mulig det er mer uvanlig på herredo?
Roadrunner Skrevet 24. januar 2014 #8847 Skrevet 24. januar 2014 Hvilken dag er det i dag - hvilken dag er det i dag - er det mandag? Nope Det er FREDAG!
Daria Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #8848 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Toget brukte nesten en halvtime ekstra i dag, hvilket kunne og burde bety en halvtimes ekstra søvn - hadde det ikke vært for dusten som syntes det å sitte og trampe hardt i gulvet med tunge sko i hytt og pine - sannsynligvis etter musikken han hørte på - var en strålende idé... Endret 24. januar 2014 av Daria
Daria Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #8849 Skrevet 24. januar 2014 Hva trender på twitter (UK) akkurat nå? Joda - #wewillalwayssupportyouJustin og #FreeBieber. Jeez Men egentlig er det jo tragisk - nok en barnestjerne i ferd med å gå av hengslene. Og det som virkelig gjør meg uvel er alle voksne som burde vite bedre som med liv og lyst går inn for å gjøre narr av både han og situasjonen.
Roadrunner Skrevet 24. januar 2014 #8850 Skrevet 24. januar 2014 Hva trender på twitter (UK) akkurat nå? Joda - #wewillalwayssupportyouJustin og #FreeBieber. Jeez Men egentlig er det jo tragisk - nok en barnestjerne i ferd med å gå av hengslene. Og det som virkelig gjør meg uvel er alle voksne som burde vite bedre som med liv og lyst går inn for å gjøre narr av både han og situasjonen. Og de som ikke gjør narr jobber i teamet rundt han og trolig er med på å pushe han ut i galskapen...
Daria Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #8852 Skrevet 24. januar 2014 Barn ønsker å være som rollefigurene Karsten og Petra og ha samme klær som dem, og de vil presse foreldrene til å kjøpe det, mener professor i markedsføring. Produktplassering i barnefilm er en uting, det er jeg på ingen måte uenig i. Men Karsten & Petra er rettet mot de minste barna - og som forelder bør du vel kunne klare å stå imot press fra 5-åringen din?
Jerle Skrevet 24. januar 2014 #8853 Skrevet 24. januar 2014 Mine har aldri sett en film og dermed sagt de må ha samme klær som de i filmen. Gleden var dog stor en gang en eller annen på barneTV hadde samme genser som minsta har. Det kommer jo an på hva barna er vant til også. Og ja, hadde mine "krevd" å få noe pga en film eller noe slikt. så hadde jeg jammen det stått i mot presset.
Daria Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #8855 Skrevet 24. januar 2014 Jeg liker Big Bang Theory-episoden hvor Bernadette og Howard diskuterer barn. Bernadette får faktisk lov til å være en kvinne som ikke liker eller har spesielt lyst på barn, og løsningen deres blir at Howard skal være den som er hjemme med eventuelle avkom mens hun får fokusere på karrieren. Imponerende moderne og progressivt til å være en amerikansk serie...
Daria Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #8856 Skrevet 25. januar 2014 Morgen, godtfolk Her er det tekopp, hopprenn og den planløse lørdagens evige dilemma: Ta seg en tur ut eller bli i sofaen...
Skravla Skrevet 25. januar 2014 #8858 Skrevet 25. januar 2014 God morgen. Her er bytur etter bunad gjennomført og jeg har inntatt sofaen. Og her blir jeg. En og annen tur på kjøkkenet etter te og mat blir det vel tenker jeg.
Daria Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #8859 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Det ble en tur ut, hoppet på trikken til Majorstua og stakk innom Fretex, som kunne by på en grønn strikkejakke, et brunt skjerf med sølvstriper og en engelsk pocketbok til en samlet pris av kr 109. Hvem er vel jeg til å avslå et sånt tilbud... Endret 25. januar 2014 av Daria
Skravla Skrevet 25. januar 2014 #8860 Skrevet 25. januar 2014 Nei, sånne tilbud kan man ikke avslå. Og alle tingene mangler jo hos deg...... i hvert fall type ting....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå