Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maling og gulvbelegg til soverommet er innkjøpt - nå blir det blålilla vegger (tror jeg. Det er jo aldri godt å vite før malingen faktisk er på veggen :fnise: ) og lyse gulv. :hoppe: Gulvet var på salg - 50% avslag er alltid trist... :nigo:

Deretter blir det nye hyller og ny kommode, og tid for å bestemme seg for hvordan møblene skal stå. Nå få jeg geniale idéer flere ganger om dagen :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hipp og hurra - vi gratulerer Charlotte Frogner, Jon Bleiklie Devik og Frank Kjosås med fast jobb som skodespelarar på Det Norske Teatret! Vi er heldige som no har fått desse drivande dyktige skodespelarane med på laget. Som ein nøgd teatersjef sa det tidlegare i dag: Arbeidhestar alle tre!

Hele stjernelaget :danser:

• Liker 1
Skrevet
- Vi har nulltoleranse for sextrakassering i Stabæk. Så kan folk konkludere selv når vi velger å la treneren få fortsette i jobben, sier Espen Moe.

...sier styreleder i Stabæk - etter at treneren selv har bekreftet at han har oppført seg uakseptabelt ovenfor en av spillerne. Snakk om å ikke ha skjønt noe som helst om hverken trakassering, lederansvar eller omdømme. Godt at både Idrettsforbundet og Fotballforbundet tar tak i saken, når klubben tydeligvis ikke har vett nok til det selv.

• Liker 1
Skrevet

Skylapper... :murvegg:

Hektiske dager for tida, Daria? Synes det er unormalt stille fra den kanten :plystre:

Håper midtukedagen er fin, :kaffekopp: er servert!

Maling i kveld?

Skrevet

Tja, merker litt at jeg bare er én på jobb og har vært det i en drøy måned, selv om det er en stille periode. Men mest er jeg vel bare litt uinspirert...

Male? Nei, altså... :sjenert: Nå har det seg jo sånn at jeg er velsignet med en handyman-far som er hjelpsom av legning (jeg regner med at du kjenner typen ;) ) i utgangspunktet. For tiden er han arbeidsledig og har mye ledig tid. Hans umiddelbare reaksjon da jeg nevnte at jeg hadde tenkt å pusse opp litt på nyåret var "Det er jo lurt å gjøre det nå mens jeg er ledig hele dagen"; da vi var og kjøpte maling i går kom "Jeg kan jo male for deg på dagtid mens du er på jobb" veldig uoppfordret. Med andre ord, første strøk males as we speak write... For ordnes - og min ære og selvfølelses - skyld føler jeg veldig for å understreke at jeg kan male, jeg har gjort det før og hadde alle intensjoner om å gjøre det selv :opplyser:

Gulv har jeg derimot aldri lagt, så der var planen fra dag én å stole på faderlig hjelp og støtte :fnise:

Skrevet

Kjekt med litt handy-hjelp. :tommel:

Skrevet

Så luksus!
Kjempedeilig å komme hjem til malt soverom :jepp:

Kjenner godt til sånne handy-pappa-greier, og er veldig glad for at jeg har en i familien. Nå går det jo begge veier, så handy-dattera stiller greit opp hun også.

Skrevet

Jeg har blå vegger :hoppe:

Skrevet

Sluttsalg hos Gudrun Sjödén er skumle saker... Jeg sikler på denne, men blir ikke enig med meg selv om hvilken farge jeg har mest lyst på... *blånn*

Skrevet

Ikke enkelt det der..... Men den olivengrønne virker friskere i fargen og den lilla er jo bare fin.

*hjelpsom*

Skrevet

I det jeg hadde bestemt meg for den lilla, hadde de den ikke lenger i min størrelse. Grønn it is :ler:

Skrevet

Den blusen ropte jo bare på Daria. :jepp:

Skrevet

... og da jeg skulle bekrefte bestillingen var den også utsolgt :fnise: Så da ble det denne - og en tur innom butikken i Oslo i morgen hvis jeg får,ånden over meg...

Skrevet

... og da jeg skulle bekrefte bestillingen var den også utsolgt :fnise: Så da ble det denne - og en tur innom butikken i Oslo i morgen hvis jeg får,ånden over meg...

Fin.

Jeg har faktisk aldri vært innom butikken i Oslo. Tror egentlig jeg bare har vært i butikkene i Stockholm.

Skrevet

Være med på utflukt? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...