Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo gjerne heltene fra tenåringstiden man husker best ;)

Hat vært ute og gjort unna dagens ærend allerede *flink* Nå gjelder det bare å få fart på visse kroppsdeler og gjøre noe nyttig her hjemme. Snart... tror jeg...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har omtrent akkurat stått opp og spist frokost.

Må bevege meg en tur ut til butikken om en stund, men først te og sofatid.

Skrevet

Du hadde vel en litt senere kveld enn meg i går også...

Her skjer det ting både på soverommet, kjøkkenet og i vaskekjelleren - og i sofaen og på tven... Hev de siste to hyasintene, så nå er eneste minnet etter julen en halvfull skål med nøtter. Det skjer ting der også...

Skrevet (endret)

Husmoren har virket i dag - faktisk har jeg hatt et av de sjeldne øyeblikkene hvor skittentøyskurven var helt tom. Det varte til jeg gikk i dusjen etter et par timer... :fnise:

Nå har jeg parkert i sofaen - tente lys, varm te, sjokolade fra Helsinki og flotte stemmer på svt2. Innså endelig før i dag at kulda har kommet for å bli, så jeg skrudde på panelovnen og kjente lukta av brent støv spre seg i huset... Nå fortrenges siste rest av lukta av en dæsj duftolje i brenneren, men varmen har kommet for å bli. *snug as a bug in a rug*

Endret av Daria
Skrevet

Gets tv-guide har gjort sitt beste for å lure og forvirre meg... Jeg kom inn midt i en konsert, hvor solistene i følge omtalen var Nina Stemme og Bryn Terfel. Mannen som sang hadde utvilsomt en flott bayton, men det var da vitterlig ikke Bryn Terfel - selv om jeg aldri har sett ham med skjegg og den hårfrisyren er han da eldre enn som så? Jeg hadde rett, get tok feil - det var en helt annen konsert og helt andre solister... :fnise:

Skrevet

Tom Daley sitter på Jonathan Ross Show og snakker om å komme ut av skapet og hvor forelsket og lykkelig han er - og hele salen sier Awww! i kor :fnise: Men han er jo til å spise opp.

Skrevet (endret)

Fordelen med twitter: Jeg kan se Tom Daley, Brian Cox og QI og samtidig få fortløpende bekreftelser på at jeg ikke går glipp av noe ved å ikke se Spellemannprisen...

Endret av Daria
Skrevet

Skjønte på twitter at det skjedde noe i Lærdal og sjekket nyhetene - dette er jo helt uvirkelig. 30 hus - hvordan kan sånt skje? Trodde først det hadde vært en eksplosjon eller noe sånt, men så vidt jeg skjønner er det vinden som har spredt en "vanlig" brannen veldig raskt. Grusomt.

Skrevet

Med vind og trehusbebyggelse forholdsvis tett så blir det sånne uvirkelige tilstander. Det er helt grusomt å se. Jeg har mareritt i forhold til brann. Tenk å miste alt. Selv om mye kan erstattes enkelt så er det jo masse som aldri kan erstattes.

Skrevet

Jeg orker ikke tenke tanken engang. Får håpe de rammede har forsikring, det gjør hvertfall noen ting litt enklere. Det vil jo være unntakstilstand der framover - så mange uten hjem, strømmen borte, telefonnettet borte. Men ingen døde, ingen alvorlig skadet - det er lyspunktet her, tross alt.

Skrevet

Ble sittende helt apatisk med det samme jeg slo på tv'n i dag. Jeg har vært mye i den bygda. Og det jeg ser på tv er bare helt uvirkelig. :(

Og jeg er også av de som er livredd brann. Jeg tilhører de som drar ut de kontaktene jeg kan dra ut før jeg legger meg eller før jeg går ut. Jeg går aldri ut av huset hvis vaskemaskina står på. Jeg forlater ikke et rom med levende lys...

Fordelen med twitter: Jeg kan se Tom Daley, Brian Cox og QI og samtidig få fortløpende bekreftelser på at jeg ikke går glipp av noe ved å ikke se Spellemannprisen...

Du gikk ikke glipp av stort ved å velge vekk Spellemannsprisen i går nei. Ikke mye spennende der. Dessuten var det nesten ingen av mine favoritter som fikk pris. *snurt* Men jeg er veldig fornøyd med at Anne Grete Preus fikk hedersprisen og Ole Paus ble årets spellemann. Godt fortjente priser. Også likte jeg den nye sangen til Morten Harket. Den var så fin at jeg godt kan tenke meg å kjøpe den når den kommer på plate.

Skrevet

Jeg har knapt noen favoritter som kan få pris lenger. Jeg kjenner mange av navnene, men kan ikke nynne sanger av så mange av dem, for å si det sånn... Det er bare å innse det - jeg har nådd det nivået av gammel hvor jeg ikke bare har mistet all oversikt over hva som er trendy og populært, men hvor jeg lever helt fint med det og ikke bryr meg :fnise:

Skrevet

Når Preus, Paus og Harket er navnene jeg husker fra i går, så sier vel det litt om at jeg er ganske nært det samme nivået som deg, Daria... :fnise:

Skrevet

Samme Spellemannsnivå her :opplyser: Ja, og så kjenner jeg til Ylvis - The Fox *oppdatert tross alt*

Morten Harkets premiere var min hovedgrunn til å se Spellemann i går. Likte sangen veldig godt!

Skrevet

Samme Spellemannsnivå her :opplyser: Ja, og så kjenner jeg til Ylvis - The Fox *oppdatert tross alt*

Morten Harkets premiere var min hovedgrunn til å se Spellemann i går. Likte sangen veldig godt!

Virkelig? Det tenkte jeg overhodet ikke på da jeg hørte at han skulle spille noe nytt der... :fnise:

Skrevet

Det som skjer i Lærdal er et mareritt. :(

Skrevet

Hotellseminar i Oslo sentrum i dag, så jeg sov to timer lenger enn vanlig og har likevel all verdens tid til å spise frokost og tusle rundt hjemme før jeg tar bussen ti minutter. Jeg kunne vendt meg til så kort reisevei til jobb...

Skrevet

:kaffekopp:

Derfor det var lite aktivitet her i dag da...

Innom og hilser på og håper du har hatt en fin ukestart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...