Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det holder nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Ingen hjemme i dag?

Ønsker fin fredag!

Skrevet

Hjemme nei - man er da på jobb... :fnise: Skal snart ut i føyka en tur :fryser: Har slikt å gjøre oppe i våre midlertidige lokaler...

Fredag, ja :hoppendeglad: Andre helgen på rad helt uten planer - litt uvant, men ganske deilig... Skal gjøre en innsats på soverommet - til uka blir det ut og kjøpe maling og gulv :hoppe: Den faderlige sjåfør må bare få på plass nye hjul - han kom ned på parkeringsplassen dag og der sto bilen på felgene. Alle fire hjul var stjålet :frustrert:

Skrevet

Fy flate så kjedelig. Man får visst ikke ha noe i fred lenger... :kjefte:

Skrevet

Fullstendig unødvendig og vanvittig teit å ta hjula fra pappans bil da! :kjefte:

Utrolig surt...

Skrevet

Tror det fløy noen stygge ord gjennom lufta, for å si det sånn...

To timer igjen... Jeg går forbi en skobutikk på vet til toget, der er den ene veggen merket 50% for tiden. Hvis jeg går litt tidig, rekker jeg jo å stikke innom... :plystre:

Skrevet

-Kan jeg ikke få en klem istedet?

Øystein Pettersen er jo bare god - det er en mann som virkelig er både en god vinner og en god taper.

Og årets vinner av sprint-distansen i NM på er skotsk...

Skrevet

Noen twitret om vafler. Tror jeg vet hva jeg må ha i kveld *overhodet ikke lett å lede ut i fristelse*

Skrevet

:ler:

Du er vanskelig å påvirke?

Skrevet (endret)

Voldsomt :jepp: Særlig når det gjelder ting jeg har lyst til :fnise:

*spiser vafler*

:nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Ser Critic's Choice Awards på Star. For oss som husker Marky Mark på 90-taller er det fortsatt litt pussig å se Mark Wahlberg som prisbelønnet dresskledt skuespiller - ikke en trusekant i sikte...

Skrevet

Og når vi snakker om 90-tallshelter - der fikk jammen en langhåret Jared Leto en pris også.

Skrevet

Og Ethan Hawke - Flashback Friday! :fnise:

Skrevet

Aner ikke hvem det snakkes om... :klo:

*stoppet visst på 80-tallet jeg... :sjenert: *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...