Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen, altså -det skal ikke gå an å score fra den vinkelen, selv om man er brasilianer...

Fantastisk mål, en slik scoring husker man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Jeg vurdere å slutte å kjøpe VG, fordi de presterer å skrive om Knausgård over to helsider nesten hver eneste dag!! :sur:

Hm. jeg kan jo sende dem et surt leserbrev. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh :hjerte: Har sett på festkonserten fra Stockholm, og intet øye var tørt *sentimental* :sjenert: Victoria lyste av lykke, akkurat som en brud skal.

Og Peter Jöback... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett det jeg heller. Kom vel hjem til det var ferdig. Men det var sikkert flott.

Men jeg klager ikke for at jeg ikke fikk sett det. For jeg har huset alene i kveld også.

*skrur opp lyden på cd-spilleren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Det er ikke ideelt å være hjemme 01.20 på en søndag... Men en fin helg, med Dallis og Sauen og tenorer. Og tenoren sang Piaf... :strix:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nei, det er ikke så lett det når man har bikket 30-tallet..... :filer:

:5:

:hoho:

(eller jeg bør sikkert holde kjeft med tanke på hvordan ryggen min har vært)

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, jeg kom meg da opp før 7 (P2 er i somnmermodus og nyhetsmorgen begynner ikke før 7 -jeg våkner da ikke av rolig klassisk musikk :sur: ), og på jobb til vanlig tid -helt uten kaffe :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Det er ikke ideelt å være hjemme 01.20 på en søndag... Men en fin helg, med Dallis og Sauen og tenorer. Og tenoren sang Piaf... :strix:

Men Skravla kunne du visst klart deg uten ser det ut til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Auda :flau:

Men altså, Skravla treffer jeg så ofte at det er helt naturlig at hun er der, det er ikke noe ekstraordinært å fortelle om, liksom *fossror*

Forøvrig hadde vi en fin samtale på toget i går om at det viktigste ikke er å si at man bryr seg om hverandre, men å vise det i praksis, sant, Skravlis? :kyss:

Dumdidum... :sjenert:

Jeg nevnte trøtthet og flere netter med lite søvn?

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Daris..... jeg leste det og tenkte at jammen var det en fin helg VI hadde hatt. Har vi delt hjerne så har vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...