Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er det spådd knallsol på søndag, så da må jeg vel ut og lufte meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det :sol: nå og jeg kjenner jeg er smått skeptisk. Allt dette lyset? Denne gule, lysende saken på himmelen, er det normalt? Enda godt asfalten ikke har tørket, da hadde jeg blitt skrekkelig bekymret...

:sjenert:

Skrevet

Det har ikke vært normalt å se sånt på himmelen her i det siste hvertfall... Fatt mot, du venner deg nok til det :jepp:

Skrevet

Ai, Morgenstern har tryna stygt i skiflygingsbakken i Kulm - det er jo bare en måned siden sist han gikk overende og slo seg bevisstløs. Lurer på hva det får å si for OL...

Skrevet

Slått bevisstløs to ganger på en måned er ikke bra. Spørs nok om han blir tilskuer under OL i år. :(

Skrevet

Usj, hodeskader og lungeskade på Morgenstern :( Der forsvant OL og resten av sesongen, la oss håpe at karrieren ikke går samme vei.

Forøvrig fin fredag - crispy duck og mangopannekake og konsert :nigo:

Skrevet

Englene har tydeligvis hatt melkrig i natt. Veldig hvitt ute!

Skrevet

Usj, hodeskader og lungeskade på Morgenstern :( Der forsvant OL og resten av sesongen, la oss håpe at karrieren ikke går samme vei.

Forøvrig fin fredag - crispy duck og mangopannekake og konsert :nigo:

Ja, la oss håpe at han er tilbake i bakken neste sesong. Verdens beste skihopper bør få avslutte karrieren sin stående på beina...

Englene har tydeligvis hatt melkrig i natt. Veldig hvitt ute!

Her er det noen som har skrudd av varmeapparatet. :fryser:

Skrevet

Ingen melis her, men tegn til blå himmel og oppholdsvær. Og utsikter til litt selvpining :ler:

Skrevet

Noen har helt klart nyst i melposen utenfor her...

Frokosten er fortært - kanskje kle på seg også...?

Skrevet

Fortærer frokosten nå. Nystekt vaffel med brunost. :sikle:

Skrevet

Kasai leder etter 1. omgang i Kulm. Mannen er 41 og har ikke vunnet et v-cuprenn på ti år :pls:

Skrevet

Gikk hopprennet fint? Ingen store skader?

:veslejenta:

Skrevet

På utøverne eller på meg? Det har vært tilfeller hvor faren for brannskader har vært overhengende i sofaen, men i dag gikk det så vidt meg bekjent bra både her og der... :fnise:

Skrevet

Brenner det i sofaen hos deg? :klo:

Godt det har gått bra både her og der :ler:

Skrevet

Du har åpenbart aldri blitt litt i overkant engasjert mens du har hatt en kopp glovarm te i hånda... :fnise:

Skrevet

Først tur i minusgrader, strålende sol og et tynt snølag, så mint-kakao og skiflyging. Liker vinter :jepp:

Skrevet

Tømmer bokhylla på soverommet. Det må sies at jeg har et nokså bredt utvalg både av hobbybøker og sangbøker/noter... Har sortert ut noen hobbybøker som skal settes fri ut i verden, men sangbøkene mine får du alldri...

Skrevet

Nøt sol og vinter inne fra en varm bil i dag. Og det var godt å kjenne solen varme gjennom vinduet i sofaen der jeg satt. :fnise:

Hobbybøker ja.... kanskje jeg skulle rydde de 2 nederste hyllene mine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...