Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2014 #8721 Skrevet 8. januar 2014 Synes du ligger godt an jeg, når planen var å ta det på mandag og du kanskje får gjort det på onsdag.
Daria Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #8723 Skrevet 8. januar 2014 Nå synes jeg dere er patroniserende...
Roadrunner Skrevet 8. januar 2014 #8724 Skrevet 8. januar 2014 Julepynt? Min var ute før 2013 takket for seg
Daria Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #8725 Skrevet 8. januar 2014 Min har vart lenge i år, kanskje fordi det var så mørkt og trist ute. Eller fordi ferien var så lang - i det øyeblikket jeg var tilbake på jobb, var jeg helt klar for å rydde bort jula.
Daria Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #8726 Skrevet 8. januar 2014 Vinterprogrammet til Litteraturhuset lå i mailboksen - nå har det fått selskap av tre tilhørende nettbilletter Jo Nesbø om sin nye krim, Helga Flatland om Afghanistan (fikk endelig kloa i siste del av trilogien hennes i dag) og Kjell Westö om Helsinki
Daria Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #8732 Skrevet 9. januar 2014 Jeg sitter her med en bok. Den er innbundet, i vanlig format og rundt 380 sider. Hva tenkte hen som skrev baksideteksten og syntes det var naturlig å bruke ordene "Denne lille boken"....?
Daria Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #8733 Skrevet 9. januar 2014 Juletreet er redusert til en ikea-pose med opptenningsved. Bare dukene og en skål med nøtter vitner om at her har vært jul... Følelsen av å stå og sage ved midt i egen stue er forøvrig litt sær.
Daria Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #8734 Skrevet 9. januar 2014 -Describe the perfect man. -A dead one! Jo Brand er i slaget på QI...
Skravla Skrevet 9. januar 2014 #8735 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Juletreet er redusert til en ikea-pose med opptenningsved. Bare dukene og en skål med nøtter vitner om at her har vært jul... Følelsen av å stå og sage ved midt i egen stue er forøvrig litt sær. You're a lumber jack and you're okey..... Endret 9. januar 2014 av Skravla
Skravla Skrevet 9. januar 2014 #8736 Skrevet 9. januar 2014 -Describe the perfect man. -A dead one! Jo Brand er i slaget på QI... Hun er jo ikke helt bak mål....
Daria Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #8737 Skrevet 10. januar 2014 Ektemannen hennes må være en humoristisk og lite selvhøytidelig mann - han får gjennomgå mye
Daria Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #8738 Skrevet 10. januar 2014 Fredag! Enda mer etterlengtet enn vanlig - denne uka har vært tung. Nå tror jeg kroppen begynner å venne seg til hverdagen igjen, føler meg (relativt) våken og opplagt i dag. Da er det jo fint det er helg, så jeg kan sove til 10 og ødelegge alt igjen... Konsert i dag, mulig venninnetreff på søndag, ellers en helg uten andre planer enn å se skiflyging på tv og begynne å rydde soverommet. Skal jeg få gjort alvor av oppussingstankene, må jo rommet tømmes. Den overfylte bokhylla, for eksempel...
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2014 #8739 Skrevet 10. januar 2014 Rydde soverommet og se skiflyvning... Høres ut som vi har noen av de samme planene for helga. Skal ikke pusse opp soverom jeg da. Men jeg har en del permer med papirer som skulle vært ryddet. Nå når jeg ikke skal jobbe noe for foreningen på minst to år, trenger jeg ikke alt jeg har samlet på i tilfelle jeg skulle få bruk for det på mandagsklubben. Så jeg tenkte å rydde permene og gi dem til foreningen, slik at flere der kan få bruke de gode idéene jeg har samlet.
Roadrunner Skrevet 10. januar 2014 #8740 Skrevet 10. januar 2014 Høres ut som fine helgeplaner! Jeg håper på litt finvær i helga sånn at det kanskje kan bli litt frisk luft i helga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå