vimse Skrevet 4. januar 2014 #8701 Skrevet 4. januar 2014 Mulig jeg er er i litt varmere strøk den helgen Men hvis ikke, så er jrg med, alt for lenge siden jeg har sett dere nå!!
Sauen Shaun Skrevet 4. januar 2014 #8702 Skrevet 4. januar 2014 Det synes jeg du skal Har sendt melding til minstesøster for å høre om det passer inn i deres planer? Kan du sende meg en PM med litt mer info om musikal?
Daria Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #8703 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har forresten også en julestjerne fra i fjor som har blitt en stor grønn plante! De blir jo ganske dekorative Mulig jeg er er i litt varmere strøk den helgen Men hvis ikke, så er jrg med, alt for lenge siden jeg har sett dere nå!! Antyder du at du ikke legger opp livet ditt etter våre planer?
Rosalie Skrevet 4. januar 2014 #8704 Skrevet 4. januar 2014 Dere, ass. Har hentet Kenwooden. i dag er jeg mest i kosehumør, så blir kosing med den i dag, men i morgen tror jeg det både blir rundstykker og et forsøk på makroner. Gubben maser fælt om at jeg må lære meg å bake det, så da får jeg vel det, da...
Daria Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #8705 Skrevet 4. januar 2014 -Jeg er alltid optimist, sier Espen Bredesen. Det må da i beste fall være en sannhet med modifikasjoner. Evnt litt manglende selvinnsikt...
Rosalie Skrevet 4. januar 2014 #8706 Skrevet 4. januar 2014 -Jeg er alltid optimist, sier Espen Bredesen. Det må da i beste fall være en sannhet med modifikasjoner. Evnt litt manglende selvinnsikt... Hehe, ja, han og Scheie er virkelig "gretne, gamle gubber 2".
Daria Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #8707 Skrevet 6. januar 2014 Dagens svar på tiltale: Torbjørn Røe Isaksen @konservativ2h Tanta har oppdaget noe som heter "Twitter". Hva? Kvitter sa du? #aftenposten Robert Veiåker @Veiaaker6m .@Aftenposten kom på Twitter 10.3. 2008, @konservativ 4.1. 2009. Forøvrig er ferien over - jeg skal ikke påstå at jeg spratt ut av sengen og struttet av opplagthet og entusiasme da klokka ringte...
Roadrunner Skrevet 6. januar 2014 #8708 Skrevet 6. januar 2014 Ikke så rart det, du har jo hatt sånn ekkel lang ferie Noen av oss har vært jevnlig innom jobb og får ikke så brå overgang....
Daria Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #8709 Skrevet 6. januar 2014 Ekkel føler jeg var et veldig feil ord i denne sammenhengen. Det er ikke ferien som er ekkel - det er den første tidlige morgenen etterpå...
Roadrunner Skrevet 6. januar 2014 #8710 Skrevet 6. januar 2014 Jo, sant det... Men uten sånn lang og sammenhengende ferie så hadde vel ikke den morgenen vært så ekkel heller? Eller, når jeg tenker etter, så er vel alltid mandag morgen ganske ekkel... Og tirsdag, og...
Daria Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #8711 Skrevet 6. januar 2014 Nemlig - jeg synes du skal holde ferien utenfor dette, det er ikke dens skyld Tidlige morgener kan derimot ta seg en bolle... Mmm... bolle... *sulten* *overhodet ikke lett å distrahere*
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2014 #8712 Skrevet 6. januar 2014 Tidlige morgener ja... Det er nesten flaut, men da du skrev det forrige innlegget her, hadde jeg ikke stått opp enda... *kommer til å få kjempetrøbbel neste gang jeg må stå opp tidlig*
Daria Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #8713 Skrevet 6. januar 2014 Første dag etter juleferien og en våt og grønn jul laver snøen ned utenfor. Mens jeg plukker ned julepynten. Det er jo direkte ufint...
Roadrunner Skrevet 6. januar 2014 #8714 Skrevet 6. januar 2014 Har sendt melding til minstesøster for å høre om det passer inn i deres planer? Kan du sende meg en PM med litt mer info om musikal? Fikk du PM av Daria?
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2014 #8717 Skrevet 6. januar 2014 Ja, jeg har fått PM. Daria passer på at informasjon om kulturbegivenheter går dit det er behov for det, vet du... Men jeg har ikke bestemt meg for om jeg kommer innom Fuggelland før eller etter konfirmasjonen enda. Jeg tar ingen avgjørelser før jeg er ferdig med penicillinen. Jeg er ikke helt tilregnelig for øyeblikket (er sikkert noen som tviler på at jeg er tilregnelig ellers også da men...).
Rosalie Skrevet 7. januar 2014 #8718 Skrevet 7. januar 2014 Takket være afternoon tea hos deg før jul, lagde jeg lemoncurd her om dagen. Genialt enkelt! Brukte det som fyll i franske makroner. Yum, yum!
Daria Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #8719 Skrevet 7. januar 2014 Det er veldig enkelt Og veldig godt Som så ofte før er dag to med litt lite søvn mye verre enn dag en... Men slik er livet, hverdagen kaller og man venner seg til det meste. Dessuten er det teatertid i kveld, det hjelper 1
Daria Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #8720 Skrevet 8. januar 2014 Stykket i går var morsomt og fascinerende, og inspirerte til mye tankevirksomhet underveis, det må nok sees igjen. Det i går var første prøveforestilling for publikum, premièren er først på fredag, det bar litt preg av det. Men som regissøren sa før de begynte: "Dere som er her i dag er jo over middels teaterinteressert, så om det skjer uforutsette ting underveis får dere se det som en bonus - dere får innblikk i hvordan vi jobber bak scenen". Og det gjorde vi jo I dag ryker juletreet og -pynten. Planen var å at det på mandag, men jeg ble på mystisk vis aldri helt ferdig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå