Roadrunner Skrevet 3. januar 2014 #8681 Skrevet 3. januar 2014 Signerer sauen, allsidig bok dette! *ymse bilder på netthinna, forsøker å ikke blande de fullstendig*
Daria Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8682 Skrevet 3. januar 2014 Tidlig oppe i dag - allerede kl 8. Tyder på at jeg snart har sovet nok i ferien... Dagens plan er en tur ut for å skaffe strømper til morgendagens 60-årslag (nei, selvfølgelig tenkte jeg ikke på det da jeg var på shopping i går... ) Men foreløbig er det grått og vått ute og varmt og godt (og freakshow-mennesker på tv) inne... Te nå
Roadrunner Skrevet 3. januar 2014 #8684 Skrevet 3. januar 2014 Hadde gjort seg med fridag i dag (og i går)... Trøtt fuggel svinger innom med og ønsker lykke til på ferden mot ny strømpebukse.
Daria Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8685 Skrevet 3. januar 2014 Strømper er kjøpt - med stjerner Samt et laken (en dyd av nødvendighet - at det var rosa med hvite prikker var en ren bonus), litt juletrepynt (fordi alle trenger en pingvin med nisselue, skjerf og et juletre) og litt hårbling (fordi... fordi... derfor!). Tror dette er første gang jeg faktisk har handle på Gina Tricot - stort sett kommer jeg inn, synes musikken er for høy, klærne av elendig kvalitet (og jeg er egentlig ikke veldig kravstor), føler meg gammel og går videre...
Roadrunner Skrevet 3. januar 2014 #8686 Skrevet 3. januar 2014 Høres ut som en innbringende handletur Men juletrepynt nå?
Daria Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8687 Skrevet 3. januar 2014 Nå er den jo på salg Her står dessuten treet fortsatt, ser ut til at det blir stående til 13. dag jul i år
Daria Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8688 Skrevet 3. januar 2014 Thomas Morgenstern sikrer seg spesialsignert bilde av sin nye up-and-coming-lagkamerat Thomas Diethart og viser det til kameraet med et fornøyd glis - han er jo bare herlig
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2014 #8689 Skrevet 3. januar 2014 Høres ut som en herlig handletur. Tror jeg må bli med deg på shopping når jeg kommer for å campe i sofaen din neste gang. Altfor lenge siden du og Skravla har overtalt meg til å shoppe nå.
Daria Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8690 Skrevet 3. januar 2014 (endret) I'll do my very best Endret 3. januar 2014 av Daria
Roadrunner Skrevet 3. januar 2014 #8692 Skrevet 3. januar 2014 Overlater shoppeansvaret til Daria og Skravla Jeg har erfart at det er dyrere å ha de på besøk enn å være i deres trakter...
Skravla Skrevet 3. januar 2014 #8693 Skrevet 3. januar 2014 Overlater shoppeansvaret til Daria og Skravla Jeg har erfart at det er dyrere å ha de på besøk enn å være i deres trakter... Og snart er vi der igjen... mohahahaha
vimse Skrevet 3. januar 2014 #8695 Skrevet 3. januar 2014 Midt-i-mellom-pupper? *bilder i hodet* .. Skal dere hitover igjen altså?? Når??
Daria Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8696 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Siste helga i april - en ikke ukjent musikal med revolusjonær handling vises visst på et kulturhus i området omtrent på den tiden Kom og lek med oss! Endret 3. januar 2014 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2014 #8698 Skrevet 3. januar 2014 Siste helga i april... Jeg skal i konfirmasjon en time fra fuggelland helga etter. Kanskje reise en uke før, og campe hos gullungene noen dager... Får jeg være med og leke siste helga i april?
loffen Skrevet 4. januar 2014 #8700 Skrevet 4. januar 2014 Nå er den jo på salg Her står dessuten treet fortsatt, ser ut til at det blir stående til 13. dag jul i år Mitt også! Jeg har forresten også en julestjerne fra i fjor som har blitt en stor grønn plante! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå