Daria Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #8641 Skrevet 31. desember 2013 Takk Det går stadig bedre - jeg reiste meg fra senga nesten uten hender
Daria Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #8642 Skrevet 31. desember 2013 Fødeavdelingen UK er full av litt for unge og umodne vordende fedre med begrensede sosiale antenner og ikke de beste evnene til å berolige og sympatisere med kvinnen som er i ferd med å sette deres felles barn til verden. -You'll be fine - to a reasonable extend...
Daria Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #8643 Skrevet 31. desember 2013 It's not a time for smiles. It's a time for panicking. ...sa den fødende. Helt rolig. Det er ikke pent å le av folk i store smerter, men det er ikke så lett å la være alltid... Egentlig synes jeg de er tøffe som blottstiller seg på den måten, er ikke overbevist om at jeg ville sluppet inn et kamerateam på fødestua - og godskjent at de viste det på tv etterpå, særlig hvis jeg var en av dem som gikk fra konseptene fullstendig.
Daria Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #8644 Skrevet 31. desember 2013 (endret) -Push for me! -Unfortunately I don't have the right parts... Endret 31. desember 2013 av Daria
Daria Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #8645 Skrevet 31. desember 2013 -You've made something, and it's alive! Like Frankenstein! Obviously not quite the same thing - you have created a child, not a monster... Bevingede ord fra en nybakt far...
Rosalie Skrevet 31. desember 2013 #8646 Skrevet 31. desember 2013 Vi tømte kakeboksene og siste rest av julegodteriet i går (inn i oss selv, ikke i søpla, altså ) God bedring med ryggen og god nyttårsfeiring!
Daria Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #8647 Skrevet 31. desember 2013 Her varer nok julegodtet langt ut på nyåret - godt jeg skal ha et par runder til med gjester jeg kan dytte det på
Daria Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #8649 Skrevet 31. desember 2013 -Jeg blir helt fjortis! Det var jævlig - uff, sa jeg jævlig -det var veldig gøy! Stor stemning hos nrks reporter som disker opp med nyttårstiaraer, glitterhatter og bobler til dagens vinner Ingrid Flugstad Østberg og de andre norske med pallplasseringer Håper de beholder tiaraene på under blomsterseremonien
Daria Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #8651 Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år! Her ble kvelden feiret med hyggelig selskap, god mat og en tur ned på Tjuvholmen for å se på rakettene - en plan vi på ingen måte var alene om. Var i seng i rimelig tid (til nyttårsaften å være - dvs før 2), men sovnet ikke før 5.30, så da ble det tradisjonen tro en sen og lat morgen. Det var feststemning andre steder i huset fram til 4-tiden, så jeg hadde i det minste litt underholdning der jeg lå og lurte på hvor det ble av søvnen Dagens planer er omfattende og innebærer både nyttårskonsert og nyttårshopprenn, fortæring av sjokolade (en av gjestene i går hadde med seg Baileystrøfler, kan jo ikke risikere at de blir for gamle) og, hvis jeg føler meg skikkelig vill og gal, en runde med oppvaskkosten. Ryggen er mye bedre, pilleavvenning pågår. Likevel helt greit at jeg ikke skal på jobb før mandag
Roadrunner Skrevet 1. januar 2014 #8652 Skrevet 1. januar 2014 Høres ut som en veldig koselig kveld! Og sånne trøfler kan fort bli for gamle, så godt du tar ansvar Det tas ansvar her også, og jeg mistenker at jeg kommer til å være småkvalm store deler av dagen...
Daria Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #8653 Skrevet 1. januar 2014 Alltid ansvarlig Men jeg tror det ryker en del julekaker i søpla en av dagene - riktignok skal man ikke kaste mat, men når alternativet er å dytte det i meg selv tror jeg likevel det er den mest anbefalte løsningen.
Roadrunner Skrevet 1. januar 2014 #8654 Skrevet 1. januar 2014 Det ryker nok litt av hvert i søpla her også i kveld, nå er det slutt!
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2014 #8655 Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år, Daria. Høres ut som du hadde en veldig koselig feiring i går kveld. Her gikk det faktisk noen småsjokolader i søpla i dag. Siste rest av sjokoladen i godteskåla mi. Hvis de hadde blitt liggende der, så hadde jeg spist dem iløpet av dagen. Og nå er det sjokoladeavvenning på gang. Jeg har riktignok noen uåpnede sjokolader liggende, men de har jeg viljestyrke nok til å la være i fred.
Daria Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #8656 Skrevet 1. januar 2014 Skihopping for dummies Ut til tilløpet er det regulert med trappetrinn. Noen liker å prøve å vekke musklene ved å klappe seg på lårene, andre finner roen og skaper det mentale bidet. Til slutt foregår siste sjekk av utstyr, spesielt bindinger. Det mentale hva, sa du? En variant av å forestille seg at alt går rett i dass om man ikke lykkes...?
Daria Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #8657 Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år, Daria. Høres ut som du hadde en veldig koselig feiring i går kveld. Her gikk det faktisk noen småsjokolader i søpla i dag. Siste rest av sjokoladen i godteskåla mi. Hvis de hadde blitt liggende der, så hadde jeg spist dem iløpet av dagen. Og nå er det sjokoladeavvenning på gang. Jeg har riktignok noen uåpnede sjokolader liggende, men de har jeg viljestyrke nok til å la være i fred. Uåpnet kan ligge lenge her også, det er sjeldent noe problem. Har fortsatt fem store plater liggende fra Helsinki. Dert er når det først har gått hull på papiret at problemene starter...
loffen Skrevet 1. januar 2014 #8659 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Her skal det ikke kastes noen ting, vi koser oss enten det er desember eller januar. Endret 1. januar 2014 av loffen
Roadrunner Skrevet 2. januar 2014 #8660 Skrevet 2. januar 2014 Mårnings! Her inne er det vel juleferie ennå, så litt tidlig for liv? Håper det blir en fin torsdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå