Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Backup, sa du? :klø: :vetikke:

Dette var jo til alt overmål idioti på flere nivåer -alt samlet på én pc, som man lar ligge åpent og ubevoktet godt synlig på senga på et åpent rom på et sykehus, hvor det til enhver tid kryr av folk.

Jeg er sikkert et slemt og dårlig menneske, jeg klarer ikke helt å mønstre den store medlidenheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fysj a' meg da Daria!! :fy_fy:

Men jeg er enig med deg, det er litt av det samme av de som blir frastjålet flere tusen som de har liggende i en jakkelomme, som forøvrig er hengt fra seg på venterommet til legen/tannlegen/you name it ute i fellesareale....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.... i den linken fant jeg ut noe om noen jeg kjenner.... og det var noe jeg ikke trengte å vite. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.... i den linken fant jeg ut noe om noen jeg kjenner.... og det var noe jeg ikke trengte å vite. :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forsåvidt lov å ha på badetøy på naturiststrand, også, da, så ser ikke helt problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Darias opplysningstjeneste -nå også med ubehagelige og utilsiktede avsløringer :fnise:

Nå er det forsåvidt lov å ha på badetøy på naturiststrand, også, da, så ser ikke helt problemet...

Du må jo skjønne at det er ubehagelig for anstendig påkledte mennesker (og alt som kreves for å være anstendig på stranda er en stringbikinitruse...) å måtte se nakne mennesker rundt seg. Og tenk på barna...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ville er veldig søt -bortsett fra når vi deler en litt smal sovesofa og hun legger seg på tvers... :fnise:

Snart på tide å trekke ut på terrassen -og i kveld venter Jamie Cullum :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potet

Jeg så en hulder på andre siden av gaten i det strøket vi har til felles, du vet. Hylende bilalarm der huldra gikk med bevisste steg mot brukthandelen (?). Dessverre gikk vi i motsatt retning med altfor mange innretninger og prosjekter, så jeg fikk aldri løpt etter.

Vi blir her et døgn, så om man vil slå av en prat i sola, er det bare å rope ut! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en bok jeg har lett lenge etter :nigo: Har en veranda og flere kilo vannmelon helt for meg selv i morgen, det er bare å komme :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine konserten :hjerter_rundt: Og fine, hyperaktive mannen med det vanvittige pianospillet, de fine låtene og imponerende improvisasjonene :hjerte: Når hørte dere sist Umbrella og Singin' in the rain satt sammen til én låt...? :regn::fnise:

Ikke fullt så fine lokale med mye varme og lite luft og et publikum på kontinuerlig vandring... *fortrekker nummererte sitteplasser og lokale uten bar* Jeg skjønner aldri hvorfor enkelte betaler for konsertbilletter når målet deres for kvelden åpenbart er å drikke øl og skravle...

Dessuten er det gøy med sosiale medier -jeg skrøt av konserten på facebooksiden hans og har allerede fått støtte av andre som var der, og han har twitret om Oslo-publikummet. Dagens kommentar -i tillegg til den om at Gene Simmons hadde sagt at han ville vært populær i fengslel ("I'm not sure what he meant by that") kom da publikum klappet med mens han improviserte -"I don't know what I'm doing here -you can't clap along until you know which one it is!" :fnise:

Forøvrig er kjøleskap med vann- og isdispenser gebnialt når man kommer hjem dehydrert :jepp:

*hyper og ikke klar for senga ennå*

*hente mer vann og is -og kanskje kake?* :idesmil:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nevnte jeg at jeg ikke fikk med meg at han spilte i nabobyen i fjor?! :sur:

Og at jeg ikke fikk den konserten med meg siden jeg var på ferie?! :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...