Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Klart!! Hva er det du ellers antyder Daria? At hun gjør det med overlegg??

Nei, denne lyshårede (var det ikke det?) skjønnheten er dønn uskyldig i absolutt alt. Det er derfor helt rett at hun forteller om sin trasige hendelse som sikkert har vært traumatisk og alt. Verre enn hva "barna i Afrika" opplever! Det er jeg helt sikker på! Så kan vi få medlidenhet med henne og tenke "Stakkars barn, hva er det hun har måtte ha gjennomgått!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glem heller ikke at grunnen til at hun fortalte om dette var at hun hadde medlidenhet med Madeleine -hun måtte jo få vite hvilken dust hun var forlovet med. Det var jo helt naturlig å fortelle det i Se&Hør -og bare rett og rimelig at hun fikk betalt litt for sin godhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, endelig, er det mer likhet i samfunnet!!

Halleluja -jeg er sikker på at muligheten til å kjenne på en figur av en kvinne i en elefantmaske(!) fyller et udekket behov hos mange blinde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem heller ikke at grunnen til at hun fortalte om dette var at hun hadde medlidenhet med Madeleine -hun måtte jo få vite hvilken dust hun var forlovet med. Det var jo helt naturlig å fortelle det i Se&Hør -og bare rett og rimelig at hun fikk betalt litt for sin godhet.

Og heeeelt tilfeldig at hun ventet et helt år med å fortelle det - til rett før egen kunstutstilling. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener en hyllest sånn egentlig!!

Og ja, du likte elefanten du og?

Jeg er sikker på at det blir en hit....

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og heeeelt tilfeldig at hun ventet et helt år med å fortelle det - til rett før egen kunstutstilling. :jepp:

Selvfølgelig -det bare ble sånn...

Og ja, du likte elefanten du og?

Jeg er sikker på at det blir en hit....

:hoho:

Alle liker da elefantmasker...? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg da tro...?? :vetikke:

De selger jo elefanttruser, og det er vel en hit det og? Jeg så det hvertfall på tv, på det der svenskehandelprogrammet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg da tro...?? :vetikke:

De selger jo elefanttruser, og det er vel en hit det og? Jeg så det hvertfall på tv, på det der svenskehandelprogrammet....

Og de som er med i det programmet, representerer jo flertallet av befolkningen, derfor burde elefanttruser falle i smak hos de fleste. Uslåelig logikk :jepp:

Takk for MMS! Kult at veskehengeren faktisk funker! :jepp:

Den er genial :tommelopp:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke slik?? :klø:

Jeg trodde at alt på tv, Se&Hør og slike ting representerte flertallet av befolkningen, ergo=sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i en annen diskusjon her på KG, hvor en mann mener at krangling ALLTID er kvinners skyld. Slike logiske slutninger er vel helt sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt -generalisering er undervurdert.

*lykkelig i mindretall*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at Dagbladet sikkert har dette fra engelske nyhetsbyråer og ville ha det ut så fort som mulig. Men den delen som omhandler etterlysningen -navn, bilde, bilnummer og hvilken retning han kjører -er da fullstendig irrelevant for en norsk nettavis...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for MMS! Kult at veskehengeren faktisk funker! :jepp:

En sånn skal jeg kjøpe med en gang jeg får penger! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, vi lever jo i Norge, og her blir det jo aldri stjelt noe. Så, jeg skjønner han godt at han aldri tar backup.. En pc er jo det sikreste mediet man har....

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Å sette igjen sånne ting på sykehuset er jo idioti..... og det advares mot det over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen oppslag for noen år siden om doktorgradsstudent som ble frastjålet bærbar PC med alt forskningsmaterialet sitt og alle artiklene sine. Man trenger tydeligvis ikke være smart for å ta doktorgrad. Backup? Nei, det har vi ikke hørt om. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...