Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom hjem, jeg spiste middag, jeg så alpint, jeg dusjet, jeg så Brenner. Slik forsvinner en kveld... :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pluss på en pose Freia Karamell og litt WF, så har du min kveld. Den forsvant den også... :ler:

Skrevet (endret)

Å, de karamellene smakte jeg i går. De var utrolig gode! :sikle:

Endret av loffen
Skrevet

Hadia Tajik@HadiaTajik

Arve Juritzen skriv i Dagbla at han ikkje får gje innspel til ny boklov. Her er lista over høyringsinstansar: http://www.regjeringen.no/nb/dep/kud/dok/hoeringer/hoeringsdok/2013/horing---forslag-til-lov-om-omsetning-av/horingsinstanser.html?id=713192

Hadia Tajik@HadiaTajik

...(forts.) I tillegg kan alle som vil skrive høyringssvar, sjølv om dei ikke står på lista...

Og jammen sto ikke Juritzen forlag på lista over høringsinstanser. Jeg tror det er dette elevene kaller å bli eid...

*liker Hadja Tajik*

Skrevet

Jeg har nesten ikke shoppet unødvendigheter i dag :plystre:

Bøker til 10 kr er jo praktisk talt en gave, og jeg trengte virkelig et vinterskjerf til :jepp: Dessuten var jo både det og det andre skjerfet på salg, så da teller det nesten ikke, og det tredje skjerfet hadde lilla stjerner - da må man jo bare...

*ror ut på kjøkkenet med det nye tilskuddet til teskuffen*

Skrevet

:ler:

Godt vi klarer å overbevise oss selv.

Det er tross alt mine egne penger, så jeg trenger egentlig ikke overbevise noen andre :ler:

Skrevet
"In the winter-time Helsinki's northern position makes it dark for most of the day, thus making it a cosy town with much interesting lighting, such as the classic Aleksanterinkatu's Christmas street (Joulukatu)."

Og der fikk jeg lyst på en juletur til Helsinki :hjerte: Skraaavlaaaa....?

Skrevet

Og der fikk jeg lyst på en juletur til Helsinki :hjerte: Skraaavlaaaa....?

Ja, kjære.....

Skrevet

Men det betyr kanskje en halvering av antall julekonserter???? Uten at det betyr noe bedre tid i desember... :fnise:

Skrevet

Kan vel være de har julekonserter i Helsinki også :fnise:

Skrevet

Den nye teen min er like god som den luktet :sikle:

Skrevet

Dessuten har jeg en fin ny cd, med kjente musikalsanger i svensk språkdrakt. Spilt inn sent på 90-tallet med elever og tidligere elever fra musikallinjen ved Balletthögskolan i Göteborg - deriblant Evelyn Jons. Av mine mer vellykkede skudd i halvblinde på cdon :nigo:

Et snev av lakenskrekk har jeg visst også... :plystre:

Skrevet (endret)

Resirkulerte vaser

Morsom idé, men vil jeg egentlig ha blomstervaser som ser ut som plastflasker - selv om de er i porselen...? *skeptisk*

Endret av Daria
Skrevet

Dessuten har jeg en fin ny cd, med kjente musikalsanger i svensk språkdrakt. Spilt inn sent på 90-tallet med elever og tidligere elever fra musikallinjen ved Balletthögskolan i Göteborg - deriblant Evelyn Jons. Av mine mer vellykkede skudd i halvblinde på cdon :nigo:

Hva heter den cd'en? Jeg har en cd av Evelyn Jons og visste ikke at det fantes flere. :)

Skrevet

Den dagen jeg får stort vaskerom skal jeg ha slike vaser til de friske blomstene der inne. Og hushjelp. Og gartner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...