Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde såpass mye at hele plata hadde blitt litt i overkant. Skjønt, hvis jeg hadde gått inn for det... :arwen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare en ting å gjøre...

Skrevet

Jeg kjøpte kake i stedet for sjokolade i dag :daane::fnise:

Skrevet

Blir bollebaking. Boller med krem i morra. Mmmmm....

Kos deg med "bibelstudiene" i dag.

Skrevet

Jeg har også kjøpt marsipankake i dag. :5:

Skrevet (endret)

Dagens :murvegg::klaske: i heimen:

Bibelen -hele 6-timers maraton-varianten -på Det Norske Teatret sto på planen. Den begynte kl 16, det har jeg vært sikker på hele tiden. Kl 14.20, da jeg så smått hadde begynt å finne fram klær, kom det sms fra Skravla: "Er du i nærheten?" I nærheten? Nå? Men...? *panikksjekke nettsiden* Neeeeiii!!! Forestillingsstart 14.30, hvordan kan jeg ha rotet til det? Jeg hiver på meg klærne og durer avgårde, forberedt på å måtte vente utenfor til første pause. Er på teateret 14.50, og en snill teatervertinne lar meg liste meg inn, selv om jeg ikke har billetten, og sette meg på nærmeste ledige plass (som viste seg å være min). Gjett om jeg kommer til å trippelsjekke tidspunktene framover... :sjenert:

Endret av Daria
Skrevet

Men du fikk med deg det aller meste. Og det aller beste!

Skrevet

Hadde jo en viss anelse om hva som hadde skjedd før jeg kom inn, historien er ikke helt ukjent...

Skrevet

I dag synes jeg litt synd på Martin Fourcade... Men vanvittig rå avslutning av Emil Hegle Svendsen :daane:

Skrevet

Da hopprennet i Willingen ble avlyst i dag, fikk noen av hopperne bygget opp et mini-hopp i unnarennet og kjørte show-renn for publikum. I denne bittelille lekebakken - hvor vinnerhoppet til Schmitt var på 34 meter -presterer den canadiske hopperen å tryne og brekke kragebeinet, og mister sannsynligvis VM. Sannsynligvis ganske bittert - og mer enn en smule pinlig...

Skrevet

Kjosås med løsskjegg. Kanskje like greit at han ikke har skjeggvekst fra naturens side... :fnise:

Skrevet
:hoho: Ja, ikke det mest kledelige jeg har sett!
Skrevet

Dagens ord: Pontifexit :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...