Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Petra Mede skal være programleder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tore på sporet slipper aldri til på min tv... Skjønner ikke helt populariteten til hverken det programmet eller Hvem tror du at du er - hvorfor er andres ukjente familiebånd interessant for andre enn dem selv? :vetikke:

Å, jeg er så ENIG! :Nikke:

Det stupeprogrammet ble stående på en stund her også i ren fascinasjon. Jeg bare.. just don't get it! :ler:

Halvbroren er det eneste jeg synes det har vært verdt å se på i hele helga..

TV2 på lørdag var jo bare tragisk. HGVM2, så God kveld Norge med bare Vinni, etterfulgt av Tone! :daane:

Tortur!

Skrevet

Og jeg koser meg med både Tore på sporet, Hvem tror du at du er og Hver gang vi møtes. :jepp:

Godt at smaken er forskjellig. :jepp:

Skrevet

Petra Mede skal være programleder.

Hmm, har hørt navnet, men vet ikke noe særlig mer. Ser hun har lang programleder-cv - blir sikkert bra :jepp:

Å, jeg er så ENIG! :Nikke:

Det stupeprogrammet ble stående på en stund her også i ren fascinasjon. Jeg bare.. just don't get it! :ler:

Halvbroren er det eneste jeg synes det har vært verdt å se på i hele helga..

TV2 på lørdag var jo bare tragisk. HGVM2, så God kveld Norge med bare Vinni, etterfulgt av Tone! :daane:

Tortur!

Jeg tror ikke det regnes som tortur før noen tar fra deg muligheten til å skru av :fnise:

Skrevet (endret)

:ler:

Vi satte på en DVD i stedet.

Ikke søren om vi så på noe på TV'n. ;)

Endret av loffen
Skrevet

Dagens dilemma: Hvor mange versjoner av Chess trenger man? Den engelske versjonen jeg har, er tross alt en ufullstendig billig-versjon som bl.a. mangler Someone else's story, og det finnes en fullstendig konsertversjon der ute med Josh Groban og Adam Pascal :plystre:

Skrevet

Daria-dilemma? :fnise:

Kan du være bekjent av ufullstendige billigversjoner da? :plystre:

Skrevet

Dagens dilemma: Hvor mange versjoner av Chess trenger man? Den engelske versjonen jeg har, er tross alt en ufullstendig billig-versjon som bl.a. mangler Someone else's story, og det finnes en fullstendig konsertversjon der ute med Josh Groban og Adam Pascal :plystre:

Den har jeg! :lur:

Skrevet

Den har snart jeg også :nigo:

Kan jeg sende regningen til eleven som hadde bestilt notene til Rent? Det var fordi jeg ble sittende og bla i noteheftet at jeg gikk på youtube for å søke opp en sang derfra -også sunget av Adam Pascal, og da var jo veien kort videre...

Skrevet

I skrivende stund følger jeg 699 og har 199 følgere på Twitter - jeg spår runde tall i min nære framtid :ler:

Skrevet (endret)

Uten at jeg mener noe om det artikkelen egentlig handler om, synes jeg det er en litt pussig definisjon at jo flere det er på scenen, jo mer valuta får man for billettprisen...

– Det blir et litt absurd spørsmål. Vi har det største ensemblet på noen scene i denne byen, både foran og bak scenen. Sammenlikner du med andre privatteatre med en tilsvarende billettpris, så tror jeg alle i publikum skjønner at her får de veldig mye valuta for pengene, sier han.
Endret av Daria
Skrevet

Ja, fascinerende...

Ellers så syns jeg det er snodig at man fyller opp scenen med "gratisarbeidere". Jeg skjønner at fagforeninger og liknende reagerer. Jeg har venner på FB som jobber innen den bransjen selv, og de har lenge reagert på denne bruken av gratis arbeidskraft, for dette er slett ikke første gang det gjøres.

Skrevet

Svensk eller norsk Grand Prix, det er spørsmålet. Hyppig zapping er så langt svaret... :ler: Sverige vinner på programledere, men de har jo ikke Gaute...

Skrevet (endret)

Har vært på kino i kveld og blitt minnet om hvorfor jeg går så sjelden - 3 timer med popcorn-eim og sammenhengende knitring... Dessuten skulle jeg gjerne tatt en alvorsprat med casting-ansvarlig for Les Miserables - tenk så bra det kunne blitt hvis de hadde hatt folk som faktisk behersker musikal-genren i de store rollene...

Endret av Daria
Skrevet

Russel Crowe's hese stemme gjorde det ikke for deg? :fnise:

Her var det helt stille i salen under filmen. Man kunne hørt en knappenål falle. Det har jeg aldri opplevd før. Jeg turte nesten ikke flytte litt på meg engang fordi jakken min laget knirkelyder. :ler:

Skrevet

Stakkars Russell Crowe anstrengte seg så mye for å klare tonene sine at han ikke hadde krefter igjen til å legge noen form for innlevelse i det han skulle formidle...

I en musikal holder det ikke å kunne synge noenlunde rent - man må kunne legge følelser i sangen, det er den som er hovedkommunikasjonen med publikum. Det var det mange som slet med der, det ble mye flat sang.

Skrevet

Jeg satt bak to som hadde sett samme forestilling og de var henført. Tror de var mer og mindre forelsket i alle de mannlige karakterene. Og Russel Crowe hadde den beste stemmen i verden... han var visst neste bedre en Justin... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...