Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Diskuterer teater-twitring med Nationalteatret og andre på twitter i dag -god trening i å formulere seg kort og konsist. Jeg klarer ikke med min beste vilje å forstå behovet eller ønsket om å twitre underveis i forestillingen -da skal man jo se på og følge med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da -hun klarte seg med æren i behold lenge, med da pyroen kom, bommet hun totalt og fant aldri tilbake...

Skrevet

Ja, man må jo se mgp. Men jeg må innrømme at det var nesten en lidelse innimellom i kveld. Det var jammen meg ikke mye bra i denne delfinalen. Trøsten må jo være at sjansen for at det blir bedre neste gang er stor... :ler:

Skrevet

Det skal vel ikke så mye til... :fnise: Men jeg ser ikke på MGP for den fantastiske musikalske kvaliteten :ler:

Skrevet

Og jeg orker ikke se MGP...

Skrevet

Det skal vel ikke så mye til... :fnise: Men jeg ser ikke på MGP for den fantastiske musikalske kvaliteten :ler:

Trodde det jeg. :ler:

Nei, det er nok andre ting som trekker meg også til mgp. Det er liksom noe med hele pakka med klær, sceneshow, musikk og moro. Må bare få det med meg. Men jeg innrømmer glatt at jeg puster lettet ut over at min bekjente ikke kom videre, og jeg slipper å sitte og være flau på vedkommendes vegne... :ler:

Skrevet

Og jeg orker ikke se MGP...

Ikke jeg, heller.

Skrevet

Prisen for dagens kløne går til Daiko Ito, som falt av bommen og skle ned tilløpet i Sapporo på rumpa. Heldigvis ble han stoppet før han kom til kanten...

Skrevet (endret)

Mandag. Det kjennes ut som om noe har dødd i munnen min *bleurg* *knasker pastiller*

Operaen i kveld, dagens lys i det fjerne. Don Pasquale er en komisk opera, så jeg skal vel sitte på første rad og le høyt og uhemmet, som vanlig. Fine solister; barytonen så jeg første gang på en konsert i fjor sammen med en venninne som allerede var stor fan. Da jeg hørte ham synge, skjønte jeg hvorfor...

Endret av Daria
Skrevet

Høres ut som en fin mandagskveld i vente! Jeg får vente til torsdag med litt kulturell input :jepp:

Skrevet

Ingen planlagte kultur-utskeielser denne uken. Kveldens korpsøvelse, som kun vil bestå av prima vista-spilling, vil neppe kunne kalles musikk en gang...

Skrevet

Det var da Didrik Solli-Tangen gjestet «God morgen Norge» mandag, at han røpte overfor blomster-Finn at han var blitt singel.

Når Finn spør hvilke blomster artisten pleier å kjøpe til kjæresten svarer han:

- Det er litt ymse det da. Jeg kjøper det jeg finner, sier Didrik.

- Damer liker ikke ymse ting. Har du kjæreste nå? spør Finn.

- Nei, jeg har ikke det lenger da.

- Er det noe rart? Hvem er det som vil ha ymse blomster. Jeg tror ikke du er riktig klok, spøker Finn.

Blomster-Finn tar oppdrager-ansvar :ler:

Skrevet

Lurer på hva han tenkte når han sklei nedover?? :fnise:

Skrevet

Antagelig noe i retning "ShitshitshitSHIT -jeg må få stoppet før kanten!" (fortrinnsvis på japansk)...

Skrevet

:fryser:

Jepp, kaldt her også, pussig nok... Glad det ikke var jeg som måtte stå ute og vente på forsinket tog...

Date med tannlegen etter lunsj, og med Lars Saabye Christensen i kveld. Vet hva jeg gleder meg mest til :fnise:

Skrevet

Håper tannlegedaten er kjapt unnagjort, slik at du kan kose deg med kveldsdaten etterpå :jepp:

Skrevet

Tannelegen er unnagjort. Hun tok bilder, pirket litt, konkluderte "Null hull i år også", pusset litt, kommenterte at "her var det jo veldig rent og fint" og så var vi ferdige for i år :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...