Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble sein kveld og tidlig morgen for min del... Kjenner det ja... Jaja, forhåpentligvis velger spetakkelet å drøye klokka til litt mer enn ti over fem i morgen tidlig... :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt med levende ustillbar vekkerklokke? :fnise: Jeg hadde vage planer om en noenlunde tidlig kveld i dag også, men tv2 zebra viser Golden Golbe-utdelingen i kveld, så her blir det en interessekonflikt...

Skrevet

Jamie Cullum er i nabolaget :hoppe: *klargjør håven*

Skrevet

Jamie Cullum er i nabolaget :hoppe: *klargjør håven*

Lykke til med jakta!

Skrevet

Kvelden oppdagelse: Django Unchained handler ikke om Django Reinhardt...

Skrevet

Denne uka synes jeg er tung :Gjesp: Mørkt og kaldt og trøtt og giddalaus...

Operatur i kveld da, det er alltid bra. Selv om Rape of Lucretia ikke akkurat er av det muntre slaget...

Skrevet

Usikre kilder på twitter skal ha det til at føreren av kranen som ble truffet av helikopteret i London, for en gangs skyld var forsinket til jobben i dag...

Skrevet

Ikke at det fritar de ansvarlige for skyld, men du er jo rimelig sløv selv også når du ikke reagerer på å bli sittende tre måneder for lenge fordi du ikke viste hvor lenge du skulle sone...

Skrevet

Rimelig sløv er du vel også om du skal hente noen i nærmeste by og kjører gjennom halve Europa før du oppdager at du kanskje er på feil sted? Sjelden man må overnatte i bilen på kortere turer (skulle linket, men knoter på mobilen...)

Kanskje dette funker: http://touch.vg.no/article.php?artid=10049390

Skrevet
:ler: så jeg griner her av Roadrunners link! Håper hun blir fratatt muligheten til å kjøre, 145 mil er litt lenger enn 6.
Skrevet

På tide med en demens-test...?

Har vært i operaen i kveld og sett Rape of Lucretia. Ganske sterkt å sitte på første rad til en voldtekt... Provoserende og engasjerende, og veldig bra.

Skrevet
Forresten synger alle, og ikke bare i sangene, men også mellom dem, som i Paraplyene i Cherbourg. Dette skaper en distanse som tilsvarer å se en rørende historie utspille seg en kilometer unna, gjennom kikkert.

Tror vi kan konkludere med at Erlend Loe neppe er noen ivrig musikal-gjenger. Forøvrig er det ikke "en syngeversjon" av boka, det er en filmversjon av musikalen...

• Liker 1
Skrevet

:ler: så jeg griner her av Roadrunners link! Håper hun blir fratatt muligheten til å kjøre, 145 mil er litt lenger enn 6.

Lo godt av den saken jeg også!

Samtidig litt forferdet.

Sånne folk finnes der ute i samfunnet :sjokkert:

Jeg kan også bomme på veien, stole litt for mye på GPS'en eller sitte helt i egne tanker. Men ikke i 145 mil når utgangspunktet var 6 mil! :daane:

Skrevet

Fredag :hoppe: Helt planløs helg, og Josh Groban på tv i kveld. Kanskje jeg til og med skal sprette den ene mint-sjokoladen :nigo:

Skrevet

Vedr. Les Mis-omtalen til herr Loe i Aftenposten:

Erlend Loe du må holde deg til å skrive gode bøker. Det kan du! Anmelde kanskje verdens største musikal gjennom tidene har du tydeligvis lite grunnlag for.

Tragisk at ikke Aftenposten finner noen med større integritet på feltet. "Han har hatt lyst til å lage en synge-versjon av Victor Hugos klassiker og det har han fått lov til" HVA??? Dette er filmversjonen av Les Miserables, teaterstykket, musikalen, som hadde premiere i London 1985. Og ja, alle synger, hele tiden. Sånn skrev Schönberg og Boublil stykket. Uten dialog.

Musikal er musikal. Elsk eller hat det. Personlig syntes jeg filmen var fantastisk. Små ting her og der, siden jeg har sett stykket utallige ganger. Men fikk en enorm opplevelse av filmen! Personlig var faktisk Russel Crowe som Javert min absolutte favoritt, selv om han har den svakeste stemmen. Sier litt om rolletolkningen:)

Alle som liker musikalen, SE FILMEN!!

Skrevet

Er ikke så enig i at han kan skrive gode bøker heller, jeg da... :fnise:

Skrevet

Seere gikk av skaftet fordi TV2 sendte ekstra nyhetssending om gisselsaken i Algerie i stedet for Hotell Cæsar.

:overrasket:

Disse menneskene må da mangle noe?

Skrevet (endret)

Er ikke så enig i at han kan skrive gode bøker heller, jeg da... :fnise:

Ikke helt min tetype, heller, for å si det slik.

Seere gikk av skaftet fordi TV2 sendte ekstra nyhetssending om gisselsaken i Algerie i stedet for Hotell Cæsar.

:overrasket:

Disse menneskene må da mangle noe?

Jøss.

Endret av Rosalie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...