Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefales de, altså?

Og der ringte de fra Norli -Jonas Gardell (eller i det minste den nye boka hans...) ligger og venter på meg :hoppendeglad: :bolledeig: :strix:

Fine boken :hjerte::trist:

Har jeg vært uklar i mine uttalelser om den? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååå :hjerte:

Jeg må få tak i boken jeg også. Leser bok 1 nå og skal bli ferdig i helgen. Ikke så mange sider igjen. Men jeg synes den er så vond å lese.....(og verre blir det i de neste bøkene).

Skrevet

Det er bare å hamstre kleenex til serien kommer... :grine:

Bok kan lånes, hvis du ikke gjerne vil ha ditt eget eksemplar.

Skrevet

Det er bare å hamstre kleenex til serien kommer... :grine:

Bok kan lånes, hvis du ikke gjerne vil ha ditt eget eksemplar.

Jeg har sendt ut følere om at det må følges strengt med på evt. signingstur.... :nigo: Hadde vært gøy å få tak i signerte eksemplarer av alle.

Så jeg låner gjerne inntil jeg ser hva det blir med signering. Den må nok eies etterhvert for dette er nok bøker som kan gjenleses.

Skrevet

Finnes ikke på norsk noen av de?

Skrevet

Ikke enda i hvert fall. Men svensk er vel uproblematisk å lese?

Skrevet

Den første kommer på norsk i vår.

Skrevet

Iler innom og hilser på og ønsker fin helg!

Skrevet

Luften gikk plutselig veldig ut av meg... Ignorerer de som ligger akkurat på grensen til burde-få-tilsnakk-lydnivå, og håper de skal ha time snart..

Skrevet

Lufta ut av meg også... Flere timer på høygir gir plutselig full stopp her.

Rusle snart? Helg snart? Trene snart? Sofa snart?

:veslejenta:

Skrevet

Rusle til toget og ta helg på sofaen :jepp: *ignorerer det siste*

Skrevet

Var i seng (og sov) før kl 22 i går -noen var visst litt trøtt... :sove:

Skal på utdrikningslag om en time, burde vel gå og finne noen velegnede klær. Skulle gjerne visst litt mer om hva vi skulle -akkurat sånne ting er jeg litt kontrollfreak på, særlig når jeg ikke kjenner arrangørene... :fnise:

Skrevet

Høres ut som du har en spennende dag foran deg. Jeg er igrunnen glad det ikke er meg. Jeg har helt fobi mot utdrikningslag. Det har så lett for å bli utdritingslag istedet...

Skrevet

Det er hva man gjør det til -jeg har vært på mange, og det har stort sett vært veldig hyggelig. Lite utdritning, og stort sett lite utdrikking også, egentlig. Dagens brud var gravid, så da begrenset det seg selv. Men hun ble utfordret på andre ting -vi var i reptilparken og hilste på slanger...

Skrevet

Helt klart. Det er hva man gjør det til. :jepp:

Skrevet

Han er definitivt av de som virkelig kler å ble eldre :jepp:

Skrevet

George Clooney har egentlig aldri gjort så mye for meg :vetikke:

Skrevet

Enkelte av oss har tåpelige fobier, min er slangrr. Både i feks en reptilpark og på bilder. Likte derfor ikke synet på FB i går. *grøss* Men tøff var du, den skal du ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...