Daria Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4701 Skrevet 17. februar 2012 Viktigst på dagbladet.no akkurat nå -Anikken Huitfeldts noe uortodokse valg av skotøy på gårsdagens festmiddag. Nyhetsavis my
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2012 #4702 Skrevet 17. februar 2012 Det var toppsaken sin det ja. Men når du likevel lokket meg inn på Dagbladet (jeg måtte jo se de spesielle skoene ), ble jeg sittende og lese artikkelen under. Den var faktisk litt morsom å lese. Den om hun som bestemte seg for å kutte ut shopping.
loffen Skrevet 17. februar 2012 #4703 Skrevet 17. februar 2012 Syntes Huitfeldts alpina-støvler var finere enn visse andre sko som er populære for tiden:
Multi Skrevet 17. februar 2012 #4704 Skrevet 17. februar 2012 Det var toppsaken sin det ja. Men når du likevel lokket meg inn på Dagbladet (jeg måtte jo se de spesielle skoene ), ble jeg sittende og lese artikkelen under. Den var faktisk litt morsom å lese. Den om hun som bestemte seg for å kutte ut shopping. Den var ikke så verst.
Daria Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4705 Skrevet 18. februar 2012 Noen som vet om get-boksen kan ta opp flere program samtidig? Det høres jo ikke sannsynlig ut, men da synes jeg det er litt dårlig gjort av den å ikke varsle når jeg ber den gjøre det...
Daria Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4706 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Hadde ikke fått med med at skovalget til Huitfeldt var en bevisst protest mot motejournalistene. Me like! Endret 18. februar 2012 av Daria
Daria Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4707 Skrevet 18. februar 2012 Tom Hilde @tomhilde Jeg sa ikke det, jeg sa at verdens kuleste mann holder til på badet mitt, i noe vi kaller speilet. Det er i det minste ikke selvtilliten det står på...
Rosalie Skrevet 18. februar 2012 #4708 Skrevet 18. februar 2012 av Hilde-gutten. Vi har Canal Digital-boks, og den har to mottakere (?), så den kan ta opp to program samtidig. Men vi kan ikke se på et tredje program samtidig. Skal vel stå i speken til boksen din hvor mange slike mottakerhoder den har.
Daria Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4709 Skrevet 18. februar 2012 Bruksanvisning og sånt ja, det var en ide
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2012 #4711 Skrevet 18. februar 2012 Hadde ikke fått med med at skovalget til Huitfeldt var en bevisst protest mot motejournalistene. Me like! Den hadde ikke jeg fått med meg heller. Men det er jo bare helt topp. Det er i det minste ikke selvtilliten det står på... Gullkornene til den gutten burde vært samlet og gitt ut i bokform... Bruksanvisning og sånt ja, det var en ide
Skravla Skrevet 18. februar 2012 #4712 Skrevet 18. februar 2012 Noen som vet om get-boksen kan ta opp flere program samtidig? Det høres jo ikke sannsynlig ut, men da synes jeg det er litt dårlig gjort av den å ikke varsle når jeg ber den gjøre det... Min tar opp to samtidig. Men dessverre kan jeg ikke se program nr tre samtidig.
Daria Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4713 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Da er vel sannsynligheten stor for at det samme gjelder for min... Blir stadig vekk sjarmert av hvordan hopperne framstår som en stor kameratgjeng på tur, på tvers av landslag. Dagens eksempel: Anders Jacobsen som uttrykker oppriktig glede over at Schlierenzauer får til et bra hopp etter å ha slitt på trening. At han dyttet samtlige nordmenn nedover på lista med det samme hoppet trenger man jo ikke bry seg om... Endret 18. februar 2012 av Daria
Daria Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #4714 Skrevet 19. februar 2012 Jeg liker spydige og sarkastiske anmeldere I dag er det Mira Craig og engleboka som får sine pass påskrevet av nrk.
meja Skrevet 19. februar 2012 #4715 Skrevet 19. februar 2012 Steffen er tilbake i Rosenborg! Tror det blir bra jeg. Erfaring, godt humør, vinnermentalitet. Og med prestasjonsbasert lønn
Daria Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #4716 Skrevet 19. februar 2012 Tror det blir bra jeg. Erfaring, godt humør, vinnermentalitet. Og med prestasjonsbasert lønn Særlig det tror jeg er viktig, mer enn det han kan bidra med rent spillemessig, egentlig. Oi, en 14-åring i finalen i snowboard-vm
Daria Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #4717 Skrevet 19. februar 2012 Simultanorgasme i boksen hos nrks snowboard-kommentatorer når Østreng lander siste hopp Hva skjer når poengsummen kommer...? Hmm, bare 5. plass. Nedtur...
Daria Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #4718 Skrevet 20. februar 2012 - Ditt androgyne utseende er trukket fram, er det et pluss for deg som skuespiller? - Det vil jeg si. Både fordi jeg kan spille unge roller, gutteroller, jeg kan spille mannsroller og kvinneroller. På teaterhøgskolen gjorde jeg utdrag fra «Vaginamonologene», jeg kjørte det som dame og la om dialekten til østnorsk og snakket lysere. Jeg lurte 70 prosent av publikum og da er jeg fornøyd! Det skulle jeg gjerne sett
Daria Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #4719 Skrevet 21. februar 2012 Den som hadde hatt plass til en hval... Kjøpte forresten billett til Vikersund i går
Skravla Skrevet 21. februar 2012 #4720 Skrevet 21. februar 2012 Den som hadde hatt plass til en hval... Kjøpte forresten billett til Vikersund i går Tippet du skulle til Vikersund ja.... Så rart. Og den bokhyllen får du vel plass til på soverommet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå