Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi liker Colin :Nikke::hjerter_rundt:

Godt taklet -av begge :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anne Boleyn: “Ikke i kveld kjære, jeg så vondt i hodet.” Henrik VIII: “Det skal vi snart ordne.” Mike Harding

:rulle:

Skrevet

Konstant sulten i dag :arwen: Litt stor (på så mange måter) til å ha økedøgn, vel...? :fnise:

Skrevet

Konstant sulten i dag :arwen: Litt stor (på så mange måter) til å ha økedøgn, vel...? :fnise:

Økedøgn er da helt naturlig... :plystre:

Skrevet (endret)

Kjekt jeg hadde ekstra matpakke i dag da, i anledning ballett rett etter jobb :ler: Tenkt i stedet for 7-11-pizzaen jeg pleier å sluke på vei fra toget, men mulig det blir i tillegg til i stedet... :plystre: *matvrak*

Endret av Daria
Skrevet

Ekstra matpakke ja.....

Blir nok noe fra kiosken på meg... :fnise:

Skrevet

Man kan da planlegge :filer: Når jeg gidder... :ler:

Skrevet

Ikke bare er Tom Hilde tilbake i bakken allerede -han vant like gjerne kval'et :duskedame: Kanskje det er noe i den supermann-trøya... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Var nesten ikke så jeg trodde det jeg hørte på radio i går, da de fortalte at han hadde vunnet kvaliken. Den gutten imponerer! :klappe:

Kanskje er det skaden som gjør at han klarer å holde fokus på det tekniske i hoppet. Det er kanskje viktigere for ham å gjøre teknisk riktige hopp enn å vinne. Og når teknikken fungerer er det ingen som slår den gutten...

Skrevet

Eller så er han bare skikkelig sta og full av f... :fnise:

Skrevet

Kan tenkes at du er veldig nær sannheten der ja Daria. :fnise:

Skrevet (endret)

Tom Hilde! :rodmer:

Endret av Rosalie
Skrevet

Morten Harket skal begi seg ut på en Espen Lind-sang -jeg er litt skeptisk... Ikke minst når jeg leser dette:

– Med det lette, raskere tempoet i arrangementet ble «Scared of Heights» den første «post-A-ha»-sangen Når vi hørte på introen blir det klart at Morten Harket har lyttet til sitt eget hjerte. Han tar bandets spesielle aura med seg inn i framtiden - på sin egen måte

Kan noen be ham slutte å røyke sokka sine snart...?

Skrevet

Morten Harket skal begi seg ut på en Espen Lind-sang -jeg er litt skeptisk... Ikke minst når jeg leser dette:

Kan noen be ham slutte å røyke sokka sine snart...?

Jaja, heller sokkerøyking enn Xanor-knipsing som bl.a. både Whitney Houston og Michael Jackson drev med... Men enig i at Morten Harket gjør seg best når han holder kjeft og ser deilig ut.

Skrevet

Strengt tatt ser han ikke så deilig ut lenger heller, egentlig...

Skrevet

:sol: og knallblå himmel ute, blir lyst inne også av det. Og fortsatt lyst når jeg skal hjem -det er deilig det :hoppe:

Skal høre finske forfattere på Litteraturhuset i kveld -regner med at Mummi-assosiasjonene vil komme tett :fnise:

Skrevet

Morten Harket har aldri sett deilig ut. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...