Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil se at Frp lærer før jeg tror det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når FrP ikke lærer av egne feil, er det jo greit at andre gjør det -så kan kanskje FrP i sin tur lære av å se andre gjøre det riktig? :vetikke:

Og når FrP ikke lærer av egne feil, så tror du at de har såpass åpne øyne at de kan lære av andre sine mer korrekte håndteringsmåte? Skeptisk... Tror FrP har mistet evnen til å lære.... (om de noen gang har hatt den)

Skrevet

Noen lærer av å prøve og feile, andre av å se andre feile, atter andre av å få demonstrert riktig framgangsmåte... *evig optimist*

Skrevet

Moralen er: Tenk før du twitrer-du vet aldri når feil mennesker kan overtolke ut av alle proposjoner...

Artikkelen er noen måneder gammel, men ankesaken behandles i dag.

Skrevet
Jepp. Ikke akkurat måten å spre matglede - eller interesse for matlaging - på...
Skrevet

Jeg hadde aldri i livet turt å lage mat ved siden av ham.. Han er skummel! :ler:

Skrevet (endret)

Og med en skikkelig ufin opptreden :forvirret:

Endret av vimse
Skrevet

Han er vel noe av det mest uspiselige (pun not intended) og arrogante jeg vet om...

Skrevet

Fredagsstillheten senker seg...

Riksteatret onsdag, konserthuset i går, Brecht-kveld på Litteraturhuset i dag, bryllup i morgen (nei, ikke mitt, det hadde dere nok visst. Eller... :lur:), morsdagslunsj søndag. Rart ukene går unna... :ler:

Skrevet

Det er deilig når det skjer litt forskjellig :nigo:

Skrevet

Ikke mye tid til å kjede seg, med andre ord. :ler: God helg!

Skrevet (endret)

For noen flotte planer! :smilbla:

Endret av loffen
Skrevet

En av mine absolutte standup-favoritter :jepp: *gleder meg*

Skrevet

Igjen ser vi at det mest effektive en fallen stjerne kan gjøre for å få gjenopprettet omdømmet sitt er å dø... *kynisk*

• Liker 1
Skrevet

Magasinet lurer på om jeg har planlagt brudesminken. Næh, kan ikke si at jeg har tenkt så mye på det i det siste... Føler vel det andre ting som bør prioriteres i bryllupsplanleggingen først -om jeg vil gifte meg, for eksempel. Og i så fall -med hvem. Mulig de to tingene også egentlig bør tas i motsatt rekkefølge? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...