Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ed Byrne på Live at the Apollo :rulle:

Skrevet (endret)

Vil noen påta seg oppgaven med å forklare Dagbladet forskjellen på venner og folk man følger på twitter?

Endret av Daria
Skrevet

Vil noen påta seg oppgaven med å forklare Dagbladet forskjellen på venner og folk man følger på twitter?

Nei! De skjønner det aldri..... Akkurat som at venner på fb ikke nødvendigvis er de man vanker sammen med til vanlig heller.

Skrevet

Venne-begreper på facebook har jeg diskutert noen ganger -med språklærere hvis eneste kjennskap til fb er det de har lest i avisa. Heller ikke veldig fruktbart...

Skrevet

:murvegg:

Noen ganger lurer jeg på om noen i DB i det hele tatt har ei celle som sviver i toppen... (men det vil vel si at jeg har fått et par nye, nære venner det da :nigo: )

Dagens nyord: Nerdepirrende

Skjønner akkurat hva hun mener... :rulle:

:hoho:

Skrevet

:murvegg:

Noen ganger lurer jeg på om noen i DB i det hele tatt har ei celle som sviver i toppen... (men det vil vel si at jeg har fått et par nye, nære venner det da :nigo: )

De har noen, problemet er bare at de må dele på det som er og kjendis-redaksjonen står som regel sist i køen...

Skrevet

:klaske:

Skrevet

Onsdag igjen, gitt -og ingen ledige kvelder før søndag... *fritidsproblemer et fremmedord*

I kveld skal jeg høre Hans Olav Brenner (som setter meg litt i fjortis-modus :fnise: ) snakke med forfattere om skriveprossessen -alltid spennende å høre hvor forskjellige metoder og framgangsmåter de har :jepp:

Skrevet

Daria er forelska i Hans Olav! Daria er forelska i Hans Olav! Daria er forelska i Hans Olav! :erter:

Skrevet (endret)

Jeg blir i det minste bare lett fjortis, andre regrederer til barneskolenivå :filer:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Fikk gavekort fra Bokklubben i dag (selv om Hotnmil prøvde å lure/beskytte meg ved å sende det rett i søppelboksen :jolie: ) -som vanlig akkurat ikke stort nok til at det faktisk går an å få noe for det. Om jeg lot meg lure? Selvfølgelig....

Endret av Daria
Skrevet

Daria er forelska i Hans Olav! Daria er forelska i Hans Olav! Daria er forelska i Hans Olav! :erter:

:rulle:

Skrevet

Fjoller! :rolleyes:

:fnise:

Forøvrig var det veldig interessant :jepp:

Skrevet

Skulle gjerne vært der. Håper han dukker opp med noe tilsvarende ved en senere anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...