Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikler på vinterprogrammet til Litteraturhuset -jeg vil og vil og vil... At jeg får fire dager på rad med kulturelle planer neste uke er vel ikke noe problem, vel... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det jeg trodde :fnise:

Skrevet

Det er så deilig å være ferdig hos tannlegen! :smilbla:

Skrevet

Golden Globes varer til ti på ett -det er vel egentlig ingen god idé... *venter på neste reklamepause*

Skrevet

Jeg sitter også og ser på det. :popcorn:

Skrevet

Golden globe ja..... Jeg sov visst da jeg.

Skrevet

Jeg var flink -da reklamepausen kom, skrudde jeg av og gikk og la meg.

20 minutter forsinket på jobb i dag -toget var akkurat så sent ute at vi havnet rett bak lokaltoget som stopper på bortimot ti stasjoner der toget mitt bare stopper på én...

Skrevet

Ler stadig av Jonas Gardell og Mark Levengood som ekteskapskrangler på twitter. Tidligere i dag kom først:

@Mark_Levengood Mark Levengood En av de stora fördelarna med att vara homosexuell är att man kan låna slipsar av sin man. Hur kan det vara emot naturen??

Noen minutter senere:

@Jonas_Gardell Jonas Gardell En stor nackdel med att va homo är att maken tar ens kläder! Nu ska hans halssvett fräta på min fina slips hela dagen.

:rulle:

Skrevet (endret)

Næh. Ikke er jeg noe begeistret for Coelho, det jeg har hørt av Ivelands tekster er litt i samme svada-gata og han skal jo ikke synge selv engang.

—Jeg hadde aldri noen plan om å lese «Alkymisten», den bare lå i en nattbordskuff i en leilighet jeg lånte for mange år siden. Jeg leste forordet som handler om Narcissus og tenkte «her har jeg noe å lære», forteller Stephen Brandt-Hansen.
:hoho: Endret av Daria
Skrevet

Å, trodde han skulle synge, jeg. *gadd ikke lese mer enn overskrift + de tykke bokstavene*

Skrevet

Veldig skeptisk til libretto av Kari Iveland. Og jeg er blant de som har lest alkymisten og likt den.

Skrevet

Dagens tweet om læring

2rvund Helge Torvund

Ja, eg har forstått at me skal prøvast i livet, at me lærer av det. Men ærleg talt, Gud, rekesalatemballasje der loket ikkje kan opnast?!

Skrevet

Hvordan var det etterpå i går? Ble det et bra arrangement?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...