Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Særdeles klar for helg nå. Ser for meg småsoving på toget, ferdigpizza til middag, skjerm, sofa & tidlig kveld (opp med hånda alle som har tro på det siste... :rolleyes:)

Utdrikningslag i morgen, med tidlig start, uteaktivitet og overnatting, så det kan være lurt å være litt uthvilt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig nok har ingen rukket opp hånda. :fnise:

Skrevet

Vind som uler rundt husveggene er ikke lengre så koselig gitt.

Kos deg med utdrikking.

Skrevet

Will do :jepp:

Burde kanskje se over det jeg skal ha med meg. Har ikke sett soveposen siden flyttinga, men jeg tror jeg husker hvilket skap jeg stappet den inn i...

Merkelig nok har ingen rukket opp hånda. :fnise:

Ingen har tro på meg :jolie:

Skrevet

Det er for sent med tidlig kveld.

Skrevet

Det er ikke midnatt ennå...

Skrevet

Men kan midnatt regnes som tidlig. Jeg tenker at jeg er tidlig i senga om jeg legger meg før 23. Midnatt er normalt....

Skrevet

Graham :hoppe:

Men kan midnatt regnes som tidlig. Jeg tenker at jeg er tidlig i senga om jeg legger meg før 23. Midnatt er normalt....

Vanskelig du er ikveld da... :roll:

Nå er det hvertfall ikke tidlig lenger... Gå og pakke til i morgen, det burde man.

Skrevet

Vae naturlig nok opptatt av andre ting enn Spellemannsprisen i går, så har først fått med meg Plumbogate nå. "Mokkamann" var et skikkelig teit, lite gjennomtenkt og dårlig forsøk på ordspillhumor som burde vært unngått, helt klart. Men å kalle noen for "fittehøl" er helt greit?

Stuptrøtt enda jeg sov en stund da jeg kom hjem i ettermiddag(!!). Spørs om det ikke spøker for festforestillingen fra Kilden i kveld...

Skrevet

Litt for voldsomt for meg det som skjer omkring den uttalelsen. Ok, kanskje ikke den mest gjennomtenkte, men det får være måte på engasjement... :roll:

Koselig utdrikningslag?

Skrevet

Veldig hyggelig :jepp: Bruden fikk kjøre gravemaskin (iført hjelm med brudeslør) og var svært fornøyd :fnise:

Skrevet

P3-humoren har aldri appellert til meg i utgangspunktet (og at det er fine tenorerne de er slemme mot, gjør meg neppe mer velvillig innstilt, uten at jeg tror jeg ville ledd noe mer om det var andre involvert), men seksuelt misbruk av barn og drap er da virkelig ikke noe man fleiper med? Usmakelig er bare fornavnet...

Skrevet (endret)

I Kildens norske versjon av Tonight fra West Side Story har setningen

What was just a world is a star

blitt til

I evighet er jorden nå en himmelsk planet

Eh, altså -jorden er en planet :opplyser: Føler at et poeng har blitt litt borte... *pirkete*

Endret av Daria
Skrevet

Kom meg i seng i skapelig tid i går, og er relativt uthvilt, mandag morgen tatt i betraktning. Dessuten er jeg sulten, men det får vente til etter at jeg har vært hos tannlegen.

Føler jeg deler mye nyttig informasdjon her nå :ler:

Burde kanskje se over det jeg skal ha med meg. Har ikke sett soveposen siden flyttinga, men jeg tror jeg husker hvilket skap jeg stappet den inn i...

Eller ikke... *måtte ned og rote i kjellerboden* :fnise:

Skrevet

Lykke til hos tannlegen. :)

Skrevet

Med ønske om en like fin tur til tannlegen som jeg hadde :ler:

Skrevet (endret)

Gikk så fint så :nigo: Null hull, renset og pusset. Kjenner ømheten begynner å spre seg, hun går relativt brutalt til verks :ler: En kant jeg har hatt på en tann i mange år forsvant, hun mente det var rester av reguleringslim...

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...