Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sittet og sett på stavsprang-galls fra Sverige, hvor Mondo Duplantis akkurat satte ny verdensrekord igjen (sin 15.! 6.31 er det magiske tallet) og Sondre Guttormsen imponerende nok var nærmest (om enn 30 cm unna...). Men det blir i overkant mye snakk om behov for stive staver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8.50 og jeg er ikke bare hjemme igjen etter å ha gjennomført dagens hovedmål, men har observert nok til en hel liste. Kombinasjonen grytidlig fysio og anlegg for å henge seg opp i detaljer... :fnise:

*Mann under 40 med pelsstola er et relativt sjeldent syn, kanskje særlig i kombinasjon med olabukser. Jeg aner kunstnerambisjoner...

*Jeg savner å kunne bruke paraply - bortsett fra når jeg ser to vrengte på et kvartal. Regnkåpe har sine fordeler :regn:

*All ære til far som kom på trikken med skrikende unge i vogn - og fikk roet ungen før neste stopp. Jeg rakk knapt å sukke ferdig...

*De førte en rask samtale på et språk jeg ikke forsto - bortsett fra ordet gavekort :fnise: Alltid like underholdende. Jeg hadde to venninner på videregående som holdt på sånn - også skriftlig. De kunne sende laoper i timene på urdu, ispedd norske ord -Det finnes ikke noe ord for det på urdu...

*Mine snart 20 år gamle DrM-støvler tåler fortsatt regn, men ikke graving i rennesteinen.

*Dagens faglige vurdering fra fysio: -Du har jo ikke verdens lengste bein. Og jeg som trodde... :ler:

Nå: Dusj, te, bok.

*plutselig tilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...