Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Dallandra skrev (1 minutt siden):

Den trusa var litt uheldig. Ser ut som hun har på seg bleie. 

Jeg var også umiddelbart der - kombinasjonen farge og fasong var jo virkelig ikke gjennomtenkt. Jeg antar jo at hun egentlig mente å gå for sexy...

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

The gift that keeps om giving... God bedring.

Takk. 

innmari dårlig taiming da. Kunne jo heller hatt tre uker sykemelding under OL?

Skrevet

Dessuten vil jeg hevde at Skrellex - selv med forkjølelse og heshet - sang bedre...

Skrevet
Dallandra skrev (Akkurat nå):

Takk. 

innmari dårlig taiming da. Kunne jo heller hatt tre uker sykemelding under OL?

Paralympics blir jo ikke helt det samme... Jeg har vel knapt sett så mye OL som i år, både vær og form og sykemeldt behandler bidro.

Skrevet

Jeg har både serier, bøker og håndarbeid jeg ikke er oppdatert på, så tenker jeg skal komme meg greit gjennom disse ukene. 

Skrevet

Men lille venn, får du ikke sove...? Han skal få for entusiasmen, men ellers står jeg over det aller meste han har å komme med. Ikke minst betakker hodet mitt seg for det sceneshowet.

Skrevet
Dallandra skrev (1 minutt siden):

Jeg har både serier, bøker og håndarbeid jeg ikke er oppdatert på, så tenker jeg skal komme meg greit gjennom disse ukene. 

Bøker og håndarbeid? Det ville jeg jo ikke trodd om deg (heller)... :fnise: 

Skrevet

De fleste er hakket mindre pinlige som 44-åringer enn de var da de var 18. Stig van Eijk er et av unntakene...

Skrevet

Backstreets's back...?

Skrevet

Det er så mye rart som foregår på den scenen. 

Skrevet (endret)

Det er et sjangerkrav i MGP :ler: Foreløbg holder jeg fortsatt en knapp på Skrellex...

Endret av Daria
Skrevet

Skal du synge så høyt så mye og lenge, bør du ha en stemme med litt mer trøkk - dette ble skjærende.

Skrevet

Det skal vel mye til for at dette ikke er kveldens vinner. Ikke bare fordi det er Alexander Rybak, men fordi det er den låta med mest umiddelbar og allmenn appell så langt. Dessuten er det jo glitter og flammer :ler: 

Skrevet

-Alexander Rybak, hvorfor ville du tilbake til MGP?

-Fordi karrieren min trenger et boost og jeg trenger litt oppmerksomhet...

:filer: 

Skrevet

Diksjon er oppskrytt...

Skrevet

Jeg måtte kaste inn håndkleet og har funnet gjestesenga og en god håndfull smertestillende. 

Kunne forresten innkassere bonuspoeng på matching i dag da veske og smertestillende tablett matchet. 😜

Skrevet

Det kaller jeg gjennomført... :ler: 

Skrevet

Selebukse i lakk og tatovert overkropp gjør det ikke for meg i særlig grad (og jeg er nok heller ikke i primærmålgruppen hans i så måte), men han har jo faktisk kveldens beste stemme. Ikke det verste vi kan sende til Wien.

Skrevet

OK, så er det pauseinnslaget litt kleint, men så blir jeg likevel litt rørt over at de bruker det til å framheve lokalsamfunnet der de er. Det er så nøkternt og uspektakulært og folkelig at jeg må like det.

Skrevet

Å nei, internasjonal jury - det tar så langt tid... Og når syv av ni bidrag får poeng, er det mest interessante fort hvem som ikke får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...