Sauen Shaun Skrevet 15 timer siden #41901 Skrevet 15 timer siden Har vært på mammutsalg vi også. Kom hjem med bare en av de fem bøkene jeg hadde plukket ut i katalogen. Tre av dem ble bestilt og en var utsolgt på hovedlageret også…
Daria Skrevet 14 timer siden Forfatter #41902 Skrevet 14 timer siden Jeg har ikke sjekket katalogen i år, så jeg vet ikke hva jeg har gått glipp av
Sauen Shaun Skrevet 14 timer siden #41903 Skrevet 14 timer siden Daria skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke sjekket katalogen i år, så jeg vet ikke hva jeg har gått glipp av Her var det eselet som kom hjem med katalogen, og jeg som endte opp med å handle.
Daria Skrevet 14 timer siden Forfatter #41904 Skrevet 14 timer siden Der finnes ord for sånt - frister og tilrettelegger. Eller svake menneske... Så langt ser det ut til at dagens skiskytingsstafett også kan bli av det uforutsigbare og dramatiske slaget. De franske herrene hadde visst hatt "seier eller sykehus" som motto i går -jeg gikk for begge deler, mvh Eric Perrot, som fikk medisinsk tilsyn etter målgang. Man leker ikke OL, navnet til tross...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå