Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser, så du slipper (men kan likevel framstå opplyst i lunsjen)? :ler: 

Grafikken som viser kunstløpernes ferd på isen fikk meg til å tenke på en litt forvirret sædcelle, sånn apropos alt ingen trenger å vite :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gurkemeien i krydderskuffen var best før 2006. Er par tiår fra eller til... :ler:

Skrevet

Det finnes te, det finnes vafler, det finnes straks en åpningsseremoni... 

Skrevet

-Det er lite jeg kan gjøre feil...

Den norske flaggbæreren har tro på at han skal klare dette :ler:

Skrevet

Jeg vil våge den påstand at Fagottkorets versjon av Volare gruser Mariah Careys...

Skrevet

-Dessverre deltar det ingen kvinner fra Saudi-Arabia...

...sier kommentator, tilsynelatende en helt uskyldig observasjon....

Skrevet

Jeg blir så sliten i hodet av musikken til inngangsparaden at jeg muter allerede ved Bolivia - det er jo ikke sikkert jeg holder helt inn... Dessuten blir opplegget med desentraliserte parader på fire steder samtidig både rotete og litt stusslig, de blir så mange små delegasjoner. Og produsenten som klippet vekk da Lukas Braathen skulle avsløre hva han hadde under kåpen burde straffes for slett yrkesutøvelse...

Skrevet

Det blir veldig stusselig når man ikke får full pakke på de store nasjonene med mange deltakere. Og de burde absolutt hatt flagg på alle stedene om de insisterer på fire innmarsjer. 

Skrevet

Og den såkalte musikken til innmarsjen er jo bare masete og slitsom. 

Skrevet

Poenget blir litt borte - særlig med de landene som ikke har noen representanter på enkelte av stedene. Det minner litt om et OL for en del år siden hvor de østerrikske hopperne la ut bilde av sin alternative innmarsj opp trappa på hotellet - og selv der hadde de stort flagg...

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

-Det er lite jeg kan gjøre feil...

Den norske flaggbæreren har tro på at han skal klare dette :ler:

Den irske flaggbæreren demonstrerer at det er ikke så enkelt...

Skrevet

Nessun dorma hører jo med på store idrettsarrangement i Italia...

Skrevet

Når åtte flaggbærere skal introduseres på tre språk, er det jo ikke rart at ting tar tid...

Skrevet

Kroppen tror den ble truffet av en buss i går. Det den faktisk ble utsatt for var et par små endringer hos fysio... :himle: 

Skrevet

Astrid Øyre Slind OL-debuterer to dager før hun fyller 38. Det står respekt av det- og en påminnelse om at livet er mer enn ungdomsårene...

• Hjerte 1
Skrevet

Helt grei stemning hos SVT når de tar dobbelt i den første langrennsøvelsen :svensk: Jeg kommer jo til å hoppe mellom norsk og svensk tv hele OL bare for å få mest mulig glede, sorg og skadefryd, alt ettersom... :fnise:

Skrevet

-Ho har ein veldig kjend internett-kjæraste - no hugser eg ikke kva han het, så kjend er han...

:hoho:

Jeg aner ikke hvem den nederlandske skøytestjernen er sammen med, og akkurat her tilgir jeg NRK-sportens sunnmørske anker hans manglende kunnskap - det er faktisk å anse som et pluss :fnise:

Skrevet (endret)

Assosiasjonshjernen er som alltid på jobb. De som ikke umiddelbart ser koblingen mellom denne og den italienske skøyteløperen Lollobridgida, får spole seg fram til ca 5.05... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Koblingen er faktisk helt reell - den Lollobrigida det refereres til i sangen er grandtante til dagens gullvinner :ler: Overraskende gull på hjemmebane, med olympisk rekord som kirsebæret på toppen, det er jo sånne øyeblikk man elsker. Selv om det var et håp om norsk gull - sølv er ikke nederlag når det er første skøytemedalje på kvinnesiden i min levetid...

Skrevet

-So far, so good.

Godt oppsummert av Anna Odine Strøm som leder hopprennet etter første omgang :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...