Roadrunner Skrevet 5 timer siden #41341 Skrevet 5 timer siden Daria skrev (12 minutter siden): Det nye psykologkontoret ligger i et bygg med låst hoveddør. Da jeg kom i dag, sto det en dame på innsiden - hun så meg, men å åpne døren var tydelig ikke aktuelt. Før jeg rakk å finne ringeklokken, kom imidlertid den hun ventet på og skulle åpne for, men da jeg gjorde tegn til å følge etter, så hun strengt på meg -Du kan bare komme inn hvis du har en avtale! Altså, jeg skjønner at døren er låst av en grunn, men det finnes jo bedre måter å snakke til andre på... En som legger til grunn at jeg er et voksent menneske med et ærend, heller enn en tvilsom tenåring med slette hensikter, som var det jeg følte meg som (og som sannsynligvis ble med meg inn i timen). Bygget huser psykologer og advokater, støttesentre og ulike nemnder - det er sannsynligvis ganske mange til dels sårbare mennesker som er innom der daglig. Da må man vel kunne forvente at de som jobber der ikke glefser til og mistenkeliggjør de besøkende...? Noen stod opp med feil fot i dag...
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #41342 Skrevet 4 timer siden Jeg ble litt satt ut... Riktignok er jeg litt ekstra tynnhudet og skjør ti minutter før en time, men sånn ville jeg jo ikke snakket til elevene på jobben (hvis de ikke hadde gjort seg fortjent til det...), langt mindre til en ukjent, tilfeldig voksen.
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #41343 Skrevet 4 timer siden Det ble en timrs utelesing på festningen - selv om sola kom og jeg hadde både sitteunderlag og varm te (og hadde kledd meg med omhu), ble jeg ganske frossen. Selv med pledd, sjal og mer te hjemme i sofaen henger det fortsatt i - det er definitivt et årstidsskifte på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå